Monday, February 15, 2010

mystuff:)

HELO PEEPS;)

penyeri entry, mesti ada muka akuu terkejut. *wink


*agak terkejut pic above yahh. HAHA.

.MY BELOVED STUFF.


mereka ini adalah ; c LV, c bulu bulu && c polka dotdot.

akuu agak menyayangi && disayangi oleh stuffku yg xhidup ini. HAHA. buat masa neh, aku pakai c bulu bulu && c polka. c LV, aku biarkan dia tido dalam box pinky pinky aku tuhh. sebab, dulu aku selalu pakai c LV. lagiipoonpoon, xkan pakai mereka neh bersama sama dalam satuu masa kan. ngee. sungguh cerewet & banyak songeh, tuan dia nehh. HAHA. even benda tuhh kita beli sendiri pakai duit makbapak kita, kita mesti sayang && jaga mereka baek sebaek baeknya:)



mereka terdiri daripada ; c ZEON && c bulat bulat.

xda pa punn sebenar benarnya. ahah. aku explain sket lha pasal mereka mereka ini. uhm, c ZEON tuh, my new spect actually. tapi, aku xsuka sepenuhnya sama dia ini. kerana agak ketat && xselesa di pakai. so, kasih sayang aku dengan dia neh, agak kurang sedikit. HAHA. tuan dia neh, xberperikeBENDAan langsung laa. ahah. :) hah, c bulat bulat ituu, i got its free. aku beli dress, aku dapat lha benda neh. HAHA. *agak mengambil kesempatan dalam kesempitan ayat di situu. betuul laa, aku sengaja beli  dress tuh, baru dapat c bulat bolatt yg kiut ituu. :)

No comments: