Sunday, February 14, 2010

sukaria+rianggumbira:)

HELODELOCELOO PEEPS:)


*wink. gambar di atas ini hanya untuk tatapan peeps yg terchenta && termulia seperti akuu neh. ngee~ aku punn mau juak. :) hidup neh musti ceria bha. jangan sad sad, jan muudy muudy, marah marah, tapi, if mau cepat tua. oke bha kalau kau. sad sad, muudy muudy, marah marah lha seja allthetime. THE BEST WAY if mau cepat tua. ngee~ petua berkesan && tidak memudaratkan kesihatan kamu, kamu, && kamuu. huahua. ;))

.PINK KEMINATANKUU.
PINK : aku suka cinta minta dengan kaler 'gedik' tuhh. *orang cakap cmtuhh selalu && kerap di dengar dari mulut mulut yg agak kurag siuman ituu. ahah. lepas neh, ada plak yg usha aku sebab ckap cmtuhh. tapi, kamuu selalu dengar kan. kankankan. aku rasa nda lha gedik sangat, biasa jak. almaklummaklam lah kan, pink kaler untuk kaum hawa kan. amat secocok kaler itu untuk KAMI. btw, suma kaler pun okeh jak, ndada prob. amat serasi bersama. like isi dengan kuku orang bilang, nda dapat pisah sudeh neh. ngee. ahah. kaler meler yg laen enda dilupakan. suma pun aku suka cinta minta gila. tapi, dengan c PINK neh teraddicted sudah. amat sukar untuk ditinggalkan. c PINK jadi adeq angkat ku sudeh. HAHA. walaubagaimanapoon, poonpoonpoon, hidup kita neh musti COLOURFUUL.


                                  

choose any good among the good expression yaa~.

BYE BYE:)

No comments: