Saturday, February 13, 2010

*wink

 

helomelo peeps. :) penyeri entry neh, msti ada pic aku kan. ala ala pinky winky gitu. hehe. suma bnda aku pun PINK aku rasa. almaklum lha kan. pompuan memang dikenali suka suki ngan pink neh. ahah. tapi, sesetengah seja . enda suma. ahah. 


uhm, lama enda update  neh.  i have no idea.  kbelakangan neh, i'm so speechless oh. napa jgak bgitu tuh sygs? mantang mantang baru breakoff sama c dia. ahah. :( i have no feeling ma dia lagi. ntah, knapa jgak tiba tiba bgitu. nda sangka bha. tapi, papapoon, sory berry stoberry lha kita enda sama sama lagi. btw, saya hepi sama kamuu dearr. :)) TENGS 4 everything, SORRY 4 sumthing. keep in touch yah, even kita ndada papa lagi. i know you enda dapat terima suma neh. tapi, try lah ah dearr. pa bley buat, kita ndada jodoh kali. HAHA. *aww, ada ayt yg agak jiwang d situ. hee. :) kalau ada jodoh, kita sama sama jgak nanti bha. cheers! saya sayang kamu. :)

pasneh, nda kesah lah pa orang mau cakap sama aku neh. enda setia ka, mau kasi maen maen urang ka. peduli lah kan. haiz, suka suki jak cakap cmtuhh. agak biadab ituu mulutt. HAHA. just IGNORING OTHERS, I DONT CARE babe. 
nmpak nya, smpai cni seja dulu ahh. aku lagi banyak pkerjaan neh. muahaha. nah, tus kuar indun bhaa. adehh. :) bye dearr. thats ol utk kali neh. laen kali kita story mory lagi yahh. lop u ol. :)   *peeps, baca jak lha luahan aku yg enda seberapa neh. iklas dari ati aku yang merah merah neh, yg kelip kelip neh, yg kiut miut neh. ahah. XD

*WINKWINK

No comments: