Sunday, March 28, 2010

lelaki ituuu.

salam peeps kesayangan && kechentaan.

huh, tak puas hati plak dengan mamat sorang neh. suka suki jew nak ambik pic orang laen. alhamdulillah, dat pic oredi deleted. *pic aku && Nur Azmyra. actually, dis is FB story. uhm, aku dah tegur mamat tuh dengan lemah lembut, lemah gemalai && sayu piluu ayat ayat aku tegur mamat tuh melalui FB's msg. badly, dia plak yg terhegeh hegeh tegur && ntah apa apa ntah dengan aku. helloooo? u salah taw dalam hal neh. pepandai jew nak ceramah aku balik. haiz, tak puas hati. =.='

 ayat poyo mamat tuh tegur aku;
'' sbb akikat fb mcm tu.semua dah d sedia kn privacy.klu tak guna x ble salah kn orang len.klu saya x kisah.klu nak kisah.kena kunci.kalau nak di respek hormat diri sendiri and harap boleh paham aturan pengguna pb.jgn mrh yer.akikat ''
 
asal cakap 'hakikat' pulaa? weh bro, xda kaitan laa. kalau sume pown nak bagi privacy, buat apa nak buka acc FB? u pun dua kali lima sepuloh, buat pa lak ambik pic orang laen? FB sendiri letak laa pic sendiri. buang masa jew. if dengan kebenaran tuan empunya wajah, takpe laa. respect mine, i'll respect urs.
**huh, fed up dengan benda macam neh. dh 2kali aku kena. to sesiapa sahaja, takusah buat benda like dis oke. aku tak suka. :'(

No comments: