Sunday, April 18, 2010

Good Morning Selamat Pagi.


assalamualaikum to all peepers peepers aku yang comel comel && macho macho belaka macam tuan empunya BELOG ini. *winkwink
berdasarkan title Good Morning Selamat Pagi itu,
mama yang baru sahaja tiba di rumah pada pagi tadi, yang khabarnya baru pulang dari Kota Kinabalu atas urusan yang tertentu && terpenting. *wuu, agak skema ayat di situu. hee. pada masa itu, aku masih bertapa && bermanja di bilik kesayanganku. ngehngeh ;DD DAN aku rasa BAHAGIA bila mama jenguk jenguk manja anaknya di bilik && memberikan senyuman yang maniss && berkata, '' saaayaangg~ ''.




wahh, dengan pantasnya aku tersedar dari di buai mimpi lalu melemparkan senyuman manis && melambaikan tangan pada mama. seminit kemudian, aku kembali lena diulit mimpi tanpa menghiraukan kata kata yang dilafazkan oleh mama selepas ituu. ngee. power sangat ar mama nehh boleh bagi aku terjaga untuk seketika saje. HAHA. sayang MAMA. muah muah. ;DD

1 comment:

HantaWix said...

haha...
ebat3x...
mamamu hot!
kim slm...