Wednesday, April 14, 2010

webcaming ;)


hello hello melo melo belo belo;)
salam untuk awak . hi to you . hello untuk kamoo.

pada petang yang sunggohh hangat di musim yang panas && hot hot manja ini aku langsoong tak kuar umah wehh. aku berperap perap, berjeruk jeruk, bersembunyi sembunyi, 'bertapuk tapuk' di rumah ku yang sungguh aman && sunyi sepi takda orang neh. hehe. ;DD nak jalan tuh, memang la ada hati jugak. tapi, too lazy laa sygs. malas nak bermandi manda dengan peloh peloh aku yang sunggoh manis + pahit + masam + tawar = aku akan berbauu wangi && harum semerbak lha. 

oleh ituu, saya yang bernama Dayangku Nuraini ini lebih rela duduk d rumah 'menjaga badan' sambil berdepan dengan internet. such as, BLOGing, TWITTERing, FACEBOOKing tumbIring && so on laa. hee. sambil sambil tuh, sempat jugak aku melayan karenah line yang sunggoh memanaskan ini. mana taknye, sekejap selooow, kejap lajuu gilerr. sampai susah nak kejar eehhh. HAHA. so, semasa ketiadaan && keslowan line, aku webcaming laa. ape lagikk. SNAP sana, SNAP sini, SNAP sana, SNAP sini. penat la jugakk. TAPI, enjoyy. nah, ambik ko~

p/s : ada pic comel && gedik aku d situu ! HAHA ;DD




* wewewe. fed up tak nampak muke i yang gedik gedik tuh? haha. kalau fedup, sudah, takyah tengok. shuh shuh shuh. *eh, jahat nya aku neh. okeoke. tak tak. alolo. sorry peeps! syg kamoo. muah muah.

okeh, dats all. bye;)

No comments: