Friday, April 09, 2010

LOVE oh CINTA

CINTA CINTA CINTA

kalau dulu, aku memang addicted dengan benda neh. sekarang? '' TIDAK '' . uhm, tak taw pula kenapa. rasa jeles && dengki dengki tuh memang ada kan. nampak jew coupling lalu depan mata. haa, nak jugak gituu. ada buah hati di sisi, ketawa bersama, jalan sesama. bermanja manja. ye lha, kasih sayang daripada orang lain amat susah nak dapat taw. *aww, agak jijik ayat di situu. HAHA.

hehe. ntah neh, taktaw lak mud aku tetiba jew, bertukar tukar && berganti ganti.  keinginan aku untuk bercinta adalah 20%. sekejap nak, sekejap tidak. why? huuh! hey, aku neh pompuan ke bukan? haha. lagipun, aku takrasa interest sangat dengan mana mana lelaki. sama jew. wehh, i'm NOT lesby laa. HAHA. mengenali hati budi lelaki adalah amat sukar untuk saya. mengapakah ituu? haha. ohya, nak tanya neh. ada tak orang boleh scan hati lelaki? hehe. bukan apa, aku tak ingin GAGAL bercinta. 
cinta sejati suuukar di cari. AHAKS!


  TO BE SINGLE !

No comments: