Thursday, April 15, 2010

siapa kah?


helomelo peepers sekalian;)
anybody home?

'' testing testing 123. helohelo. ''

introducing....... 

NATIJAH TF aka c KAKA

  my new darling. *wink wink.

MORE ABOUT HER?
see on BLOGGER. click HERE. 
see on FACEBOOK. click HERE.

weh weh, kenal tak dia neh? kitorang ada twins masing masing taw. kebetulan pulak, dia adalah kakak kepada pasangan kembar nya, yang bernama Natrah. hee. with her twin, aku takbiasa, dengan syg sorang neh jehh. ngee. kebetulan pulak pulak pulak, our twins is PLKN-ing. *nasib aku tak kena, aku taknak. hee. semasa adik adik kami 'happy happy && enjoy enjoy' PLKN, kami lak knowing eachother. haa, sampai macam neh lah jadinyaa. even aku baru jew kenal dengan dia, kitorang dah cukup serasi bersama gituu. satu kepala, gila gila, crazy crazy, sot sot, sume kitorang ambik. haha. ehh, jangan lak fikir kurang siuman. we're NORMAL ok. ngee~


cakap about sygs aku nehh, dia frenly taw. cantek && comel lak tuh. she taksombong && takjahat macam sesetengah girls yang santek santek && cute cute di luar mahupun di dalam sanaa. ngehngeh. *ayat tunggang tebalek d situuw. hee. aku selesa kawan dengan dia. wahh, rasa nak jumpa lakk. semestinya akan bergosip situsanasini. best best best. ;D

hopefully, our friendship is berkekalan sampai bila bila. oke sygs? keepintouch keh. syg u. muah muah muah.


*para peepers, JANGAN JEALOUS. ngehngeh. ;D


7 comments:

Natijah Tf said...

habiskan capat eh.syg buh c Dayg;) muah muah

HantaWix said...

siapa ni?
kajen ko ka?
hehe

daygkunuraini:) said...
This comment has been removed by the author.
daygkunuraini:) said...

sygs, sudah. baca sapat. muah muah jw. ;DD

jowi, kwan sya laa. ngehehe.

Anonymous said...

ngee¬¬ sy sukaa ni.hihi!

moraalilo said...

sis . nice blog =)

daygkunuraini:) said...

anonymous tuh, sygs kan? ahaa. sya pun ska! ngee.

moraalilo, tengs hunn. ;)