Saturday, May 01, 2010

sunyi sudah.


helo peeps sekalian ;)



 laman sosial , FACEBOOK .

nampak jeh logo neh , peeps mesti tau logo apa kan . huu . kalau dulu , addicted dengan benda neh . but , now ? absolutely NO

'' why dear ? '' ntah , aku rasa FB dah sunyi sepi laa . aish , bosan aku di buatnya . mana pergi temans facebooker aku yg dulu ? yg ada ketika && waktu aku online ? dah takonline lagi kot . sungguh sungguh bosan ! come on laa . come to MAMA . ngehngeh ;D hee . hmm , tu la aku blogging jeh kalau dah taktau nak buat apa . it's better . dats why la belog aku sering kerap && selalu 'ter'update . hee ;) *kalau tak pun , aku YM-ing jeh . wink wink .


okeoke . kita online sesama jom . eh eh eh , aku nak tidur dulu . esok esok kita online sesama keh . mata ku sudah agak sepet neh . alaaa , macam makcik jual surat khabar kat pasar tuh . haha . ntah ntah , kalah mata makcik tuh oleh aku ! huh , kalau makcik tuh baca entry neh , siap di teleng teleng kepala aku tau . takmau takmau . okeoke , soryberystobery eh makcik bermata sepet . lalala ~




pic above , sebagai penutup entry . oke ? hehe .


okeh , nyte nyte . aku offline . then , texting my sygs sampai tetido ! kan sygs ? selalu aku macamtuh kan ? sorry ok , kamu di biarin gitu teruss . aduh aduh ;'( 

tata ~

No comments: