Monday, April 26, 2010

TAG by YAYA && NATIJAH ;)

toing toing~

salam pada semua peepers , selamat bertugas untuk matahari yg panas sungguh , selamat bertahan untuk pokok pokok yg maseh setia bersama matahari d luar sana . selamat hujan untuk awan yg cerah ada sedikit kemendungan tuh , selamat beterbangan untuk para spesis burung yg berkicauan && berlegar legar d atas situ . SELAMAT TENGAHARI untuk semua !

diz is TAG from others:

1. apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam dari belakang?
- huh . mesti la sakit hati yang teramat sangat . sanggup dia buat macamtuh . adehh , tapi , takpa . aku okeh jew . settle la baek baekk . ;)

2. 6 orang dalam hati anda?
- 6 orang ? sikit sangat . aku nak banyak boleh ? okeoke . dalam hati aku , ada TAMAN . haha .eh eh , ada mama , papa , my sista , twin aku . hihi . especially all my family ok . taklupa jugak , my sygs .ngee . teman teman bergila , Efa , Nur && Mira . && suma yg kenal sama akuu . korang suma mesti la ada dalam hati aku kan . ngehngeh .
   
3. anda rasa anda comel?
- haha . tak laa . cute saja . kuikui . *perasan sudah anak dara neh .


4. single or taken?
- single dulu . sekarang taken sudah la sygs oi .


5. Blog yang anda suka?
- belog Cikk DaygLicious kot . fyi , aku cepat bosan dengan mana mana background neh . dats y laa , aku selalu tukar background . hehe . aku suka tengok belog yg cantek cantek && cute cute . tambah tambah lagi , aku suka kalau entry dia best .
  
6. adakah bilik anda kemas setiap hari?
- oh , kadang kadang saja ok . kemas sikit sikit memang hari hari . kemas banyak , kadang kadang saja . kalau ada masa , aku akan kemas sekemas kemasnya . Nur , Efa && Mira tau bilik aku macamana . sebab dorang selalu usha bilik aku before or after hangout sesama . HAHA .


7. lagu terakhir yang anda dengar?
- lagu belog aku ;)

8. last text message?
- absolutely , my sygs .

9. last phone call.
- sape ? ayah kot . '' papa , reload i jangan lupa ok . love you . '' . hehe .

10. hari terakhir anda menangis. 
- bila ? oh , hari tuh , sebab ada orang usha hidup aku . benci !
 
11. list 5 favorite colour anda. 
-   puteh , pinky winky , hitam , biru kot . colourful .

12. Website yang paling anda suka.
- mukabuku , belog , google , youtube . uhm , MOE suka jugak kot . HAHA . && apa apa saja lah yg aku suka suka . twitter && formspring kekadang saja .
 
13. orang terakhir anda ber"ym".
- my bff . gosip situsanasini .
 
14. game yang paling anda suka. 
- The Sims 3 .  

15. adakah anda peminat MCR?
- OH , tidak . OH , nehe . OH , no . oh oh oh . 


16. apa perasaan anda semasa menjawab tag ni?
- jiwa ku yg agak kacau serta enjoy sedikit . lalala ~


17. anda rasa tag ini best?
- best . no comment .


18. tag lagi 10 orang.
- tag 10 org ? banyak sangat . oke la , sesiapa saja yg rajin buat benda neh . aku takpaksa .

19. pesanan untuk orang yang anda tag?
- buat jangan takbuat .


TAG aku lagi ok? ada masa , aku akan post dekat entry aku neh . lalala ~ 
btw , tengs for tagging ya !

No comments: