Thursday, May 27, 2010

Happy Holiday ;)



* reblog dari tumblr ;]

salam peeps . helo helo jua . helo untuk aku . helo untuk kau . 
helo untuk awak . helo untuk kamu . helo untuk adek adek yg tengah peluk bantal busukk sambil tengok TV . helo untuk kakak kakak yang sibuk buat kerja . helo untuk abang abang yang bising tengok bola . helo untuk pacikk pacikk yang minum teh tarik panas panas . helo untuk macikk macikk yang potpet potpet begosip . helo untuk nenek nenek yang bermanja manja dengan atuk . helo untuk datuk datuk yg bermanja dengan nenek . ngehngeh . nda logikk langsung dorang mau baca blog ku neh . bla bla bla . eh , helo jugak untukk orang yg berniat baikk untuk baca tengok tengok blog neh , sangat sangat aku hargaii ok . && helo untuk orang yg seja seja mau tengokk tuu naa pic aku sama kesayangan . eh , yang mau kenal && mau tau sepa aku pun ada nehh . sebab kena kasi kenal kenal baa . aku tau bhaa tuh . tapi , malas laa mau kasi famous famous kamu di blog aku kann ? sorry laa . bikin buruk blogg baa . yeay ! naa , mesti ko sakit hati baca nehh kan . * ko yang minta semua nehh , dan bukan aku yg mau . 

fyi , kesabaran ku bukan macam kesabaran ADAM dalam slot akasia ADAMAYA . harap maklum . 

kalau aku gituu , ko untung laa mau tidakpuashati sama aku . aku ada hati & perasaan ok . aku nda la sesabar mana , aku nda laa sealim mana , nda la sampai sembahyang hajat dua tiga kali dalam sehari , sekali sehari cukup bagi aku . nda la sampai bangun pagi pagi sembahyang tahajud hari hari . nda laa sampai baca yasin hari hari . kalau ko , aku nda tau laa . oke , STOP here . malas laa mau luah semua semua d blog neh , sudah ada sesi meluah perasaan sama kesayangan hari tuh , sama MAMA pun ada . lagipun , blog aku neh bukan dilahirkan untuk menghina or mencaci orang . lain la kalau di minta . ok , SABAR .





lama tidakk post something yg panjang panjang sampai 
mata binggung binggung tengok tulisan yg kecik kecik , mau di kasi kelip kelip lagi baru rasa senang mau baca baca . HAHA . kenyataan neh tau . ada lagi sampai jari mau tunjuk tunjuk skrin bhaa . hee ;D btw , baru seminggu aku sekolah . ehh , silap . 3 hari jak , isnin , selasa && khamis . hari rabu aku minta cuti , jumaat memang cuti . HAHA . pastu , holiday 3week . nextweek cuti start dah . waah , best jak ku rasa . ya lha , kalau bangun pagi pagi mau sekolah memang liat seliat liatnya laa . lambat neh mau bangun . HAHA . tapi , kalau pikir sal cuti , semua pun semangat . wahh , pengaruh CUTI kuat ohh ;p sangat sangat kuat . no doubt . nda pecaya ? tanya suma student . HAHA . terima kasihh cuti ! hehe . 

mau story sal di kelas ka ? uhm , biasa biasa jak . 
belomm lagi jumpa kawan yg sekepala or sehati sejiwa . aisee . uhm , bukan memilih , tapi untuk keselesaan . kunun la . ngehngeh ;D lagipun , nda banyak aku kenal orang orang sini neh . kenal kenal gitu jak , nda biasa sama dorang . ndapa , lama lama biasa la tuh ;) uhm , aku disumbat di kelas 6RKA , aku sama c Nor sama jak . naseb baek lagi ada kawan sama sama . pas cuti , sii Thumb lagi jadi student baru . rasa in lo . hee . baru 3hari jak sana kan , rasa macam aku nda mau lama sana ehh , sunggoh nda mau . ntah napa . awal awal memang gitu kali kan . lama lama oke tuh . kali laa . ka malas ? uhuk uhuk ;p 





waah , dari tadi lagi aku mau kasi siap entry neh , nda siap siap . oke laa . sudah sudah ;) apa apa pun , esok sii Thumb balekk . cuti sampai hari selasa sejaa . esok aku pegi ambil ia di kem . ya suruh pegi , katanya , '' pakai lawa lawa ;) '' apakah ? binggung binggung ku , ikut ja laa . HAHA . okeoke , sudah . mau texting sama kesayangan dulu . hee . btw , Happy Holiday .

TATA .



No comments: