Sunday, May 23, 2010

school , here i come ;p


salam salam . helo helo . hai hai ;D

tadi tengahari , message message sama c Nur . cakap cakap pasal mau skola bisukk . 
dia mau pegi rumah nanti petang , ada urusan . kunun . HAHA .waaa , terus ku sakit perut discuss pasal tuhh . HAHA . nextweek kami mau pegi skola sudah , kunun la mau awal awal . aisee , bagus kalau awal . lambat sudah ehh ;p biar laa , yang penting before cuti . hee . even belum sedia apa apa , baju skola pun belum lagi antar pegi macikk tukang jahit . naa , pakai baju secondary biasa ja la dulu nehh . sampai si kawan pegi rumah tadi minta pinjam baju skolaa . sepa c kawan tuu ? ngehngeh . naa , ini kali laa . HAHA . naseb ada jua baju skola lebihh . besa laa , aku twin kann . mesti ada . kalau xda ? mataii , nda bebaju pegi skola bisuk tau ;D

huh , paling nda best la mau jadi student baru nehh . paling manang . bikin malu ja . haha . tapi , biar laa . siukk jua kali . rasa in loo ! HAHA ;D uhm, nda tau laa suasana skola sana nanti siukk ka nda . kawan kawan di sana lagii , guru guru lagii . adoih =.=' actually , aku nda pernah pun pegi sana tuhh . memang 1st day la neh bisukk . HAHA . aku cakap aku pegi skola bisuk , MAMA yg excitedd . tolongg laa . suruh siap itu ini laa , iron baju laa , sedia buku laa , apa laa . ee , sakit telinga neh dengar tau . macam la aku neh nda penah besiap pegi skolaa . sampai sampai mama cakap sudah sudah la online , sudah sudah la sms . HAHA . makk ! aku bukan budak budak ok . tapi , aku faham napa mama buat macam nehh . well , i kan anak kesayangan . HAHA . perasann !







hari neh kan weekend , petang petang around pukul 5 gituu , aku sama c Nur pegi Punang , mau besiar siar kunun. nda di rancang pun . mood mau jalan tiba tiba ada . kunun . HAHA ;D namanya nda di rancangkan , tudung pun aku nda pakai . WTH ? bukan ada jua plan mau ambil ambil gmbar kan . even aku cakap jangan kasi masokk pic neh di mana mana . tapi , aku mau juaa ! naa , biar la kalau macam tuh . ngehngeh ;p 
neh baru sampai terus duduk . penat ehh , lepas bejam jam pejalanan pakai moto . HAHA . macam la jauhh sangat . kami bawa moto pelahan pelahan ja . yang relax relax lagi , dapat lagi mau message message sama kesayangan . jalan raya pun bukannya sibukk sangat sampaii ada traffic jam , ada pacikk traffic di tepi tepi jalan , mau laju laju bawa moto kasi sempat traffic light selagi dia warna ijau , sampai bepanas panas tunggu di moto untukk kasi terus pejalanan . nda la sampai gituu bhaa . sini bukan di KL . ngehngeh ;D



* HAHA , sengaja nda mau kasi nampak mukaa ;p


adehh , c Nur tengok camera .
kacau , nda menjadi . sekali lagiii .


naa , baru laa . credits to KAYU yg boleh kasi tahan sii SE C903 mau gambar kami . walaupun ada jua terhantuk di batu or jatuh sekali tadi . calar calar sikit sejaa . biar laa . kunun , padahal dalam hatii berabis menyumpah nyumpahh . HAHA . eh , nda la sampai gitu bhaa . masehh lagi ada timbang rasaan . HAHA . ;p

HAHA . btw , best jua tadi walaupun nda seberapa . hee . bhaa , mau kasi kemas kemas buku or something dulu neh mau pegi skola bisuk . aisee . lama nda pakai baju skola ohh , rinduu pulaa . duii , sekali dulu nda mau sudah kunun pakai baju skolaa , macam la aku nda tau ;p HAHA . tapi , aku maseh lagi bingung neh , mau bawa hp ka tidak bisukk ahh ? boleh bawa lappy ka mau online ? ehh , melampau c Teh neh . '' jangan macam macam , jan bawa semuaa tuhh . buku sejaa '' , kata MAMA tadi . adusshhh ;p btw , selamat bangun awall CIKK DAYG ! ngehngeh ;D bukan setakat bangun awal , tidur awal pun mestii . adehh . napa la cepat sangat kami mau skola nehh , ceri ceri merah di muka ku sedang menyerang nehh . aku nda mau kasi tengok tengok orang lain ceri ku tuhh . takut dorang jelesss . ngehngeh , adakah yg jeless ? bhaa , ganjil ahh . ;p sekarang , ceri dekat hidung la paling manang . sakittt , meraaahhh lagii tuhh . lawa ! HAHA .










fyi , aku beli neh tadi sebagai ganti anak tudung . HAHA . nda besa guna anak tudung yg full tuh . rimass sihh . kalau dapat , pakai inner syria ja kali . ngehngeh ;D okeoke , sudah sudah . baju skola dah iron , tudung pun sudah , suma yg mau di bawa pegi skola sudah masok dalam beg , yg laen ? pa lagi ? '' mak , apa lagi ? '' HAHA . nahh , semangat bhaa . HAHA . tatap . suma sudahh readyy , kunun laa . uhm , macamana laa nanti di sana , sasat kali . bhaa , jangan laa . ada school guide ka sana ? harap harap ada . LOL ;D


SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH ;)



No comments: