Thursday, June 10, 2010

sejemput entry ;]


again again && again . i had a borednight tonight ;( online FB sudah ? twitter ? formspring.me ? 
YES !  sudah sudah . tapi tapi tapi , still boring . woahh ! aku ber-blogging saja kalau macam ni . jom ! aduhh . mau post entry yg best best serta panjang panjang pun , i have NO IDEA okayy . so , aku merepek saja di blog kesayangan ne . no choice la sygs . btw , i got a new wedges todayy . tengs to kak yna ;] well , kak yna memang begitu . dia suka belanja aku . sukanya i >.< uhm , white kalerr gitu . mesti c thumb jeless neh . hehe . now , i'm addicted to satu cardigan kaler puteh jua . tadi , nda teringin pun mau beli . tapi sudah di rumah , baru mau mau && mau . ee , MAU sangat sangat . tomorrow , aku pegi beli kau okayy ! wait for me. suma la mau puteh seja , aiyerr . febret kaler kah ? YA !

ohya , c thumb habis sudah PLKN-ing 12 Jun 2010 . jadi , dia minta 'di jemput' pada 11 Jun 2010 di Kem Wawasan Ovai , Papar , Sabah . WTFish ? dady nda dapat cuti laa . kami ambik ko hari sabtu seja bha , terus bawa ko pegi KK lagi . kami bawa lagi ko pegi KL hari ahad kalau ko mau . mau ? MESTI MAU kan . ah , ko tinggal seja . jaga rumah . okayy ? ala ala bibik la ko tinggal di rumah . kemas rumah , cuci pinggan mangkuk , cuci baju , mop lantai . wahh , bestnya ko sorang sorang di rumah . ngehngeh ;D jahat bha kakaknya neh . hehe . yala , ikut la ko . aiyerr , sudah la suruh aku ikut jemput dia di sana . MESTI lagi tuh . 


'' ko pakai dress yg itu . pastu , ko pakai yg ini . satu lagi , ko mesti anu .'' 

wahh , pandai sudah ko suruh suruh kakak ko ahh . haha . well , aku amat diperlukan dimana mana seja ;'p ee , malas ehh . insyaAllah aku nda ikut ;D sebab , aku banyak mau urus di rumah . kunun ;D


* my updated entry tidak muncul muncul di dashboard ? betul ka ? 
to all blogger , i need your responses . okayy ? leave me a response on my shoutbox ;)