Sunday, June 06, 2010

woahh , malas ~


peace be upon to you all ;)


pic ini di ambil atas kesengajaan aku sendiri tak show muka aku yg tuuut . lalala ;'p bukan apa , aku malas tunjuk muka . aku rasa orang orang dah boring tengok muka aku ni . kuangkuang . tak pasal pasal dihina or dicaci kang . tambah pula dosa kamu kan . well , dats NOT MY PLEASURE okayy . tu la show my fav shawl plus mulut yg nampak gigi sikit saja . HAHA ;D  kerana KEMALASAN aku juga , blogskin tak ganti ganti lagi . kan ada kat entry yg lepas aku cakap nak tukar blogskin . sudden , malas pulaa tuan punya belog ni . plus , di mata aku takda yg menarikk buat masa ini walaupun sudah usha pelbagai blogskin . oleh itu , aku memutuskan untuk terus menggunakan blogskin ini . terima kasih ya
 blogskin jenis ini , aku dah serasi dengan engkauu wahai blogskin ;'p 





TATA ;)