Saturday, July 17, 2010

this week

HELLO ALL .





wah , lama rasanya menyepi . orang orang pun boring tengok blog aku dengan entry yg sama saja . adehh . well , biasa lah kalau bergelar student neh . kecil kecil sudah buzy . lawa lah . naa , tambah tambah lagi kalau form6 . eyy , belambak lambak essay aku mesti buatt kau tau . this week ada sudah 5 buah essay kali ku buat . adeii . habis ink pen , habis duit bapak , habis pen kedai , bankrap la tokeyy cina mata sepett tiada stok pen sudah . suma ku sapuuuu . ini kali lahh kau -,- actually banyakk mau cerita nehh tadi . tapi , sudah depan lappy . tapi , habis ketak ketuk butang keyboard taip opening entry . ntah , melayang sudah suma idea idea ku yg bernas bernas , kiut kiut , lawa lawa , molek molek , cantek cantek , hencom hencom serta macho macho tuh .

THIS WEEK kalau kamu mau tau kan , 2nd time la aku stay d hostel betul betul 5 hari . kalau selalu , 3 4 hari seja aku d ostel . kalau nda pun 2 hari saja macam lastweek . hari Rabu , ada sudah aku call minta ambil . cehh , aku buat macam hostel nenek moyang mama bapa ku saja bah . punya la ko nehh . dasarr . tapi , nda payah la suma tuh sudah . serasi dah ku sama hostel tuh sekarang . ada sudah kawan kawan , best la jua . story story , teriak teriak , lari lari , guling guling , suma kami buat sama sama . aisese . woah ! melampau sudah neh =.=

THIS WEEK banyak homework ba , aduyy . mau buat essay yg panjang panjang lagi tuh . dalam masa sehari , mau siapkan 3 essay . adeh . sekarang neh pun curi curi update belog . padahal , 1 lagi essay belum siap tuh sana . hari neh saja aku free , esok esok busy sudah . aisese . busy lah sangat aku nehh . perasannya , adeyy >.< okeoke . jadi , sekarang neh saja masa aku utk berkerah otakk update blog lagi , buat essay lagi , buat note sejarah lagi , texting kesayangan lagi . tapi , mata neh ngantok dah . aduii ! ndapa , aku sanggup bersengkang mata malam nehh ;)

THIS WEEKend , sebenarnya aku plan mau diam diam di rumah saja . tapi tapi tapi , family bawa jalan pegi KK . mau nda pegi , nada orang di rumah . lagipun mama nda suruh stay sorang sorang . inda ya berani ninggalkan ba tuh kunun . 'beuri' orang kami bilang . nah , TERPAKSA tah jua pegi . mana mana saja laa . aku ON saja . tapi , a BIG big sorry to c Nur , nextweek saja kita jalan sama sama . dis week nda dapat . okayy ?




ini saja utk entry yg bertitlekan ' this week' . 
aku ngantok dah sebenarnya neh .

TATA .