Friday, July 02, 2010

aku sakit ;'(


helo melo belo !

wahh , cam sihat walafiat seja kan . fyi , aku mohon cuti hari Khamis bersamaan 1 Julai 2010 yg lalu , sebab sakit . demam panass + dizzydizzy + sakit sakit badan + xda selera mau mam = CUTI DILULUSKAN . a BIG thanks to PK HEM ! muah muah lahh ;D

sekarang , coughing pula . aduii ba . ini kali laa =.='

tapi , memandangkan aku kira sihat dah sikit sikit sekarang ne . *alhamdulillah . maka dengan itu , boleh la aku pegi KK mau jalan jalan weekend ne . yeayy ! paling semangat la neh sebab dapat jumpa kesayangan tau . nahh , aku yg excited mau bagitau 1dunia . muahaha . biar laa . yaa , mana la tau dia boleh buat aku tambah sihatt tanpa mam ubat yg pahit pahit kan . mesti kamu terharu kan ? naa . excited aku jadinya . eh , sabar sabarr ;') 

* semestinya aku bawa ubat untuk bekalan esokk && lusa . harap harap aku akan sihat esokk , AMIN . malas mau sakit sakit tauu ;D