Sunday, August 01, 2010

penyakitberjangkit???




dia adalah MANUSIA biasa yg bergelar REMAJA .


bila nampakk . . .
blog SAYA padat dengan story yg best best , gila gila , lucu lucu , sedih sedih , suka suki , happy go lucky , jiwang karatt , u pun nak jugak .

bila nampakk . . .
blog SAYA ada ayat kesusasteraan , ada ayat kenakalan , ada ayat sindiran , ada ayat kepiluan , ada ayat cantek molekk , ada ayat machoo munchoo, ada ayat liplap liplap , ada ayat power giloo , ada ayat shining habess , u pun nak jugakk .

bila nampakk . . .
blog SAYA padat terisi dengan story yg tak habess habess , entry yg penuh dengan celotah cik maniss , entry yg banyakk huruf huruf cute , u pun nak jugakk .


bila nampakk . . .
blog SAYA ada letak picture sebagai pembuka entry , letakk picture sebagai closingg entry , simpan picture banyak banyakk kat entry , u pun nak jugakk .

bila nampakk . . .
blog SAYA dah change template , guna itu , guna ini , letak itu , letak ini , u pun nak jugakk .

bila nampakk . . . 
blog SAYA guna this font , u pun nak jugakk .

bila nampakk . . .
blog SAYA story about dia , family , temans or someone else , u pun nak jugakk .

 bila nampakk . . .
blog SAYA terupdate / diupdate , u pun nak jugakk .



alahaiiiiii . . .

 HATI oh HATI

u tak pernah kata tak nak kalau pasal BLOG -,- 


* thiss entry bukan nak bagitau blog 'SAYA' super duperr ! hahaha. ;D