Sunday, July 18, 2010

saturday .

hey hey you you . 

okayy , sebagai pembuka entry mesti ada nama aku dan kesayangan
phewitt !


fyi , aku diam diam saja di rumah hari neh . entry aku about mau jalan yg semalam tuh , sudah diCANCELkan . aku di rumah saja sorang sorang , kira okayy la tuh . kucing kucing ada jugak temankan aku , pokok pokok ada jugak , burung burung yg terbang terbang di atas sana ada jugak , kereta yg lintas lintas depan rumah neh boleh jugak temankan , essay yg sudah siap ku buat semalam ada jugak , essay yg BELUM ku buat pun ada jugakk mau kasi teman . nahh , nda la jua keseorangan . kehkeh ;)  pagi tadi aku jalan sama c nor, dia datang rumah aku baru bangun . WTFish ? ndapa ndapa . hampir sejam jua la ya tunggu aku mau siap . pas siap jalan la kann . lama nda jalan sama sama tau . rindu sama kedai ! kedai pun rindu kami ! kami beli purse yg sama . separa sama la , nda sama betul . suka suka . pastu , lepaking kejap . then balek la . ia hantar aku . terima kaseh daun keladi ;)


sampai rumah . . . 

buka pintu yg berkunci . pastu , aku taking picha . memang jadi hobby sudah taking pic lepas jalan . nda kira kemana , bila dan sama siapa . HAHA . mamandangkan lama sudah nda pose depan lensa SE C903 milik sii dayglicious , jadi aku ambik sedikit masa laa bermanja dgn ia . woahh ! ayat . yaa , sangat sangat rindu sama ia . hujung minggu saja jumpa . sob sob sob T.T * kejiwa laarinya . macam penting sangat saja . adeyy ;D btw , kebetulan jua rumah aku lapang buat masa neh . senang mau aku mau pose . sofa sofa suma di sumbat dalam bilik . ya la, sebab kakak aku mau kahwin before puasa neh . 3 weeks left , ready ready sudah . wahh , datang ke rumah ahh . ceyhh ! bha , buka mata besar besar , mulut tutup rapat rapat , muka kasi depan sikit sikit . okayy . sorry sangat sangat ahh , TERcute pula aku dalam neh pic .
















okayy , thats all . terima kasih kerana sudi menjengukk ;)

* mau chow dulu , essay ku 3++ words belum siapp >.<