Tuesday, August 24, 2010

ber-belog suka hati.

MALAM (8.45pm) - jam atas tu salah -.-

waktu sekarang, sepatutnya aku belajar. tapi, aku mengadap laptop. konon konon aku ni buat kerja yg memerlukan internet la. padahal, ber-belog. pintar. dekat jam10 nanti, ada lah yg mengadap buku sudah ne. sebab papa sama mama kesayangan balik sudah dari lepas sembahyang terawih. konon konon aku ne belajar laa. padahal. eh, bijak anak mama. aku online ne sebenarnya mau google & print lirik yg c Justine suruh tu. tapi, macam malas tangan ne mau print print segala. biar lah,  esok saja. eh, ada bah cikgu pengajian am tu suruh google, tapi lupa. ntah. apa tu. biar la, malas tangan ku ne mau ambil buku dalam beg skola. esok masih ada.

aku boring. aku pemalas. aku mengantuk. aku tiada mood.
nda tau mau buat apa. apa yg aku taip ketak ketuk keyboard ne pun ntah apa.
biar lah. bye.