Tuesday, September 07, 2010

aku.



muka pucat tuan punya belog :


 * bunga kesayangan sii kumbang. iloveyousygs!


# mata sepet sebelah. yeaahh. bida.


 * muka tekazut kena rompak diri sendiri. 
yeay! pipi ko gebooo lah.


* baju orang orang lagiiii. ;p


Tadi aku ala ala shopping raya beli bahan kek. bukan sorang sorang, with my beloved sist ok. wek. kira shopping kah tu? actually aku tidak suka shopping jenis ni. useless. bukan aku boleh pakai pun makanan tu. betul betul tidak berbaloi tenaga yg aku buang hari ni. bawa basket yg bida ke sana, ke sini, ke hulu, ke hilir; macam angkat beras 2 3 guni. bawa basket di lorong lorong sempit; terpaksa tarik nafas bagi kecil kecil badan. terjumpa sama macik macik yg selalu tanya soalan yg sudah terang terang ada jawapan; - ''eh? beli barang jua ka?'', ''beli apa?'', ''mana mama?'', ''cari apa?'' -__- huuhh. anyway, biarlah. abaikan perasan itu. mungkin dia mau bagi aku rasa kehangatan mau raya kan? ok, aku terima. aku pun kira excited gila la mau raya ne konon. ciss. hampehh. 

MY FACE: no make up. pucat kan? sumpah muka i pucat. -__- cukup la pakai compact powder. tidak payah la mau pakai eyeliner maybeline segala. mascara mascara lagi. ceh. kadang kadang saja, tu pun kalau ada apa apa event. pegi party ka, wedding ka, raya ka & etc. hello? LAWAS saja ok. kalau rajin pun boleh. ^_^ tapi, jangan ko overrrr. kalau ko over belajar ndapa, bilang mami sama papi. cis. macam la aku ni tidak ingat belajar kalau mau jaga jaga muka ni. 


tata.

No comments: