Sunday, September 19, 2010

entah lah. ;'(



awak awak, u tau x....
hari hari aku sekarang xmenentu. sekejap happy, sekejap moody. memang ada yg xkena dalam hati ni. aku memang tau apa yg berlaku, tapi xwajar aku kongsi di sini. biar aku & dia saja yg tau. kalau kamu hadapi ni pun memang xtenang. Ya Allah, tambah tambah lagi kalau yg wanita wanita. aduhh, lemahhnyaaa. sakit hati sangat sangat. even benda ni macam nada, tapi aku rasa ada. hish. aku cuba la xmau ingat, ingat jua. aku cuba la mau lupa benda tu, ingat jua. aduii. tapi, kalau aku lah di tempat kau kan. aku memang malu buat macam tu. tolonglah, kita sama-sama hawa kan. faham faham lah macamana. jangan lah mau buat orang xsenang. aku ada hati & perasaan juga. yg kau buat macam ni untuk apa? ada sebab lain ka kalau bukan mau buat orang xsenang? mau aku jeles? kau cakap aku xjeles? punya lah. hello? aku bukan patung ok.


beberapa bulan yg lepas ada juga benda macam ni terjadi. tapi, settle sudah. aku xda fikir sudah benda tu. aku boleh terima kalau dia pandai mau diam sendiri. pandai tau juga salah sendiri. pandai fikir apa yg dia buat. pandai pandai lah dia buat apa apa yg xda kaitan sama aku. syukur lah kalau ada hacker macam tu. aku pun suka. ini tidak. aku suruh ini, dia buat macam xda saja. buat buat xtau pun ada. sakit hati. sekarang, aku tunggu nextweek, kalau benda tu masih ada. huh, pandai pandai lah jua aku cakap sendiri dengan dia. ok. aku xtau ini salah siapa. aku xtau mau percaya sama siapa. aku xtau siapa punya angkara. dia atau dia?


***************************************

ini ada lagi satu. aku cukup muak dengan dia ni. kalau boleh, sampai bila bila pun aku xmau TERjumpa ia. yes, seriously. aku xmau. bukan apa la, dia ni lain sikit. ganjil. paling ganjil antara yg ganjil. ciss. kalau mau tunjuk pandai tu pun, jangan lah sampai macam tu. buat aku menyampah saja sama kau. even kau bukan tunjuk pandai sama aku. tau ini lah, itu lah. tolonglah. menunjuk ni jangan jua melebih lebih. agak agak jugak. benda ne dari before raya sudah. sampai sekarang masih sakit hati sama dia. bukan sakit hati lah, lebih kepada xsuka. YES, tidak suka. kamu suka ka orang macam ni? x kan? aduii aduii. cuba lah xwujud orang yg ganjil ganjil ne dalam hidup aku. tolong laahh ahh.



sepanjang raya ni, ada yg aku xsenang hati. =.=' 

No comments: