Sunday, September 05, 2010

kenali daku :p

aku update ne, sekadar suka suka. tiada makna tersirat mahupun tersurat. benda ni dah lama aku simpan, tapi belum publish lagi. hati aku pula, excited mau publish dalam ni. why? - mengada. haha. ;D aku nda hairan pun, memang dah macam ni. suka jeruk photos yg ada. photos yg 90'an pun masih ada kali ni macik. cuma, hati aku tidak excited mau publish photos comel comel tuh. ;P lately, aku jarang ambil gambar. memang jarang lah. rarely orang putih sama om om bilang. buzy memanjang. yess, seriouslyy. aku tipu. -____-. okayy, sebelum merenung renung benda ne. aku pesan, ''jangan menyampah aa!''



* muka ala ala gorgeous a.k.a muka egoiss.



* muka ala ala lateng a.k.a manja manja. HAHA.



* this thirt is 'baju orang orang'. sweet. i loike!


maybe, setiap inci inci muka aku kamu dah kenal kan. entah lah. gambar dari segi pandangan kanan ada, pandangan kiri ada, pandangan depan ada, pandangan belakang saja belum ada lagi kan. dah sah aku ne dikenali ramai. wahh. perasannya bini-bini ani. *RAMAI LAH SANGAT, konon lah. mau bagi senang-senang hati. bha, mana-mana pihak yg terserempak aku dimana-mana, jangan lah malu-malu. jangan segan-segan. jangan supan-supan. tegur saja. ntah ntah, aku yg tidak kenal kamu-orang. hihi. makanya, masa kamu tegur aku. cakap lah u sape. ok? ;)

btw, pernah hari tu, aku nda nampak classmate aku even depan mata. bukan tidak nampak, nda perasan kot. itukan dia seorang yg agak chubby, aku still nda nampakk. ish3. buta @ tiada mata? ini lah manusia neh, ada mata nda mau guna. :D ntah ntah, dia cop aku sombong kn? Allahualam. nda jua. c Awiem baitu. golongan orang yg baik-baik. kan Wim? tambah kambang sudah c Awiem. ngehngeh. ;D

pernah jua hari tu orang tegur aku. siap senyum-senyum kambing lagi dengan aku tau. aku nda kenal pun budak tu. nda pernah nampak pun. ouhhh, mungkin dia ni salah orang. ouhh, mungkin jugak dia kawan twin aku. ouhh, mungkin juga dia mak kawan aku. ouhh, mungkin juga dia anak kawan bapak aku. ouhh, mungkin jugak dia saja-saja tegur aku. ouuh, mungkin juga dia bukan tegur aku. banyak kemungkinan. LOL.

tahap sombong aku nda lah tinggi sangat. buat masa ne, masih low level lagi ok. aku biasa saja. orang senyum, aku senyum. orang ketawa, aku menangis. -__-  yess, friendly orang bilang. kalau u friendly, aku macam tu juga. kalau u pendiam, i pun macam tuu. depends mood jua lah. tapi, aku takut pula kamu salah orang. ya lah, aku kan twin. silap silap, u tegur twin aku pula. kawan twin aku pula, tegur aku. pelik. ganjil. ajaib. bida. buruk. manis. lawa. kenali lah dakuu. :P



No comments: