Sunday, October 31, 2010

suka suki kami.




kruuuhh. aku dah kenyang. alhamdulillah. baru lepas makan. rasa macam nak tidur jeh. hahaha. korang dah makan ke? nak aku suap? nak aku sediakan? boleh boleh. datang lah sini. hari ni aku ada baik hati sikit. sikit je. tak banyakk. almaklum lah, baik hati yang banyak tu nak bagi untuk esok lusa lagi. jadi, kena lah aku simpan leklokk. nak buat jerokk. hmphh! tiba tiba je ada bau bau jeruk dekat blog aku nihh. rasa macam sedap je makan jeruk time buat entry kan? cehh, jangan ada yang meleleh sudahh. bisa gawat mbakk. waduh waduh, awal awal lagi dah story about makan. takda pembuka kata pulakk. maaf ye pembaca sekalian. assalamualaikum kalian. hai korang. helo awak. hai hai. helo helo. aku datang nak update blogg yew, bukan nak mengarutt. 

hari sabtu, aku hangout dengan kawan aku. kami 3 orang termasuk aku. yang satu ni, dia memang kawan aku. sama sekolah, sama kelas pulak tu. yang sorang lagi tu kalau nak kata kawan, bukan jugak. sebab dia ni tinggal serumah, sebumbung, sebilik dengan aku. bukan setakat tu, mak ayah kami sama wehh. muka kita sama. sama tapi tak serupa, iras iras tu ada lah. family aku cakap, kami ni kembar. yess, twins. aku percaya. aku tak bantah pun. sebab aku tau dia ni memang sah twin akuu. hehehe. kembar pun boleh jadi kawan kan? tak salah kan? tak marah kan? tak jeles kan? kan kan kan? twin aku ni akan jadi kawan aku sampai bila bila pun. dia lah kawan yang paling setia aku ada. betul, aku tak tipu. aku ketawa, dia ketawa. aku sedih, dia sedih. aku menangis, dia pulakk over menangis. hahaha. betul ke? betul kot. sebab, everything was happened, will connect each other u know. mungkin ada yang taktau aku ada kembar en? takpe lahh, korang tau sekarang pun tak lambat lagi. ;P tiba tiba aku story pasal twin aku, melaratt pulaa. -_-

okay, back to story. lepas hangout semalam, tiba tiba terlintas nak ambik gambar. alaa, biasa biasa je. benda ni tidak dirancang pun, dress pun biasa biasa aje. tak lah hebat mana kan. yang penting, wearing baju jugak ;p nda la over baa. nda jugak perasan mau jadi artis. perasan jadi model saja. kahkah. ;D








*credits to nur's spect! more pictures i'll upload soon ye. line seloww lah awakk. ;)

No comments: