Friday, November 26, 2010

Aku yang excitedd.

Assalamualaikum. 

Malam ni hujan, hujan dan terus hujan. Malam malam je hujan. Hujan je malam malam. Sengal. Tapi tak apa, lagi best. Buat aku bertambah nyenyak bersama mimpi mimpi indah yang tidur sambil peluk cium bantal busuk sii sang pencinta dan rasa tak nak bangon pagi makanya terlajak sampai ke tengahari. Ops! Kantoi aku simpan bantal busuk my cinta. Ngehehe. Korang ada? Tak ada kan? :D 

Lama tak update belog. Semalam saya jadi silent blogwalker, malam ni tak. Tak update blog bukan tak ada masa, internet yang tak ada. Hampeh. Kadang kadang kalau tak blogging, saya facebooking je. Facebook comfirm saya buka. Buka internet je, gatai tangan nak buka facebook. Tumblr? Jangan kan nak tumblring, twitter pun tak dapat nak bukak. Baru tekan je dah page error. Sepak kang. Entah apa apa entah tak leh upload pics dekat belog ni. Lama tunggu pun tak siap siap juga. Sebab line yang lajuuuuu gile ni kot. Oh saya tak hairan lah kalau internet punya hal. Korang hairan? Takkan? Angguk cepat! Masa blogwalking, ada nampak entry blogger blogger lain mengadu benda ni juga. Apsal jalur lebar banyak probs pula ni? Dekat TV bukan main puji memuji, tapi selalu buat hal. Sebel tau!

Oh dah pukul duabelas setengahh. Baru ingat pesan mak, mak cakap tidur awal awal. Tapi tak apa, dah terlebih awal pula sekarang mak. Sorry. Hehehe. Mau bobo dulu. Kang ketahuan kang. Selamat Pagi korang! Bangun awal awal, kejutkan saya esok pagi ye. Good Morning my best sayang! Actually, di sini saya nak bagitau korang kalau saya tak sabar nak jumpa cinta saya. Eksaitednyee sayaaa! xoxo. 


3 comments:

dayangkueffazulaikha said...

ikuttttttt ~!!! haha . tumpang excited ^___^

Daygku Nuraini. said...

haha. jooooom!

fatien A. said...

cheers fr the follow. keep me updated! :)