Sunday, November 21, 2010

Hati saya kata itu ini.

Assalamualaikum.

Happy Anniversary cinta!



Hari ni, kita punya anniversary. 21th lah tanggalnya. Suka sangat. Happy gila. Tak sabar rasanya nak tunggu sampai bila bila. Berkekalan lah hendaknya kan. Amin. Kita dah 7bulan. Pahit manis tu, biasalah adat. Mesti ada. Wek. Gaduh sana, gaduh sini. Pujuk sana, pujuk sini. Waseeyyhh! Baru 7bulan pun bangga nak bagitau satu dunia. Alah, persetankan apa orang cakap. Baru sikit nak post dekat belog. Sukahati mak bapak saya lah kan, ini belog saya. Hak saya. Pls la, tak usah sebok menyebok. Aiya, korang layan je. Saya sekadar nak kongsi, bukan nak riak ke hape. Bukan nak bagitau saya kena sayang sayang. Bukan nak bagitau saya bahagia selama 7bulan ni. Bukan. =.='

Kenapa yg ke-7 bulan baru nak buat entry? Kenapa tak buat sebelum sebelum ni? Masalahnya korang kan. Before nih, masa kita punya ulangtahun dulu, saya tak ada masa nak hupdate belog. So, tak dapat lah kan. Sekarang ada masa baru nak buat. Alah, saya lambat ke apa ke. Tak apa, janji saya buat. Almaklum lah, sekarang ni kita cuti. Tak ada buat apa apa. Lagi baik update belog ni. Sebab, masa lapang saya melimpah limpah. Sayang pula kalau saya tak pakai kan. -,- Kalau boring tak usah cakap lah. Tu dah confirm. Boring tahap gaban. 

Ok, cerita pasal cuti ingat pula nak jalan jalan. Buka sekolah lama lagi. Ada lagi sebulan setengah, lebih kurang lah. Rasa macam nak pergi vacation pula. Boring lah. Asyik mengadap lappy, online, main game. So tired with this. =.=' Kalau nak study lain cerita lah. Ada payah sikit. Biasa lah, cuti. Minda kita pun cuti jugak. Tapi, kalau saya cuti mak ayah saya tak cuti, abang kakak saya juga tak cuti, still kerja. Takkan nak pergi sorang sorang kan. Kalau nak bawa kawan, mak pula tak sedap hati. Tak harap lah, bahaya lah. Apa apa lah. Ek eleh, mak mana tak sayang anak kan. :D Tapi, best juga hangout with buddies. Kan. Actually, saya tak sabar nak bawa my bebeh dslr bercuti. Mesti cool kan? Eksaitednyaaa saya!

p/s : Entry ni tak ada apa apa actually. ;)



No comments: