Thursday, November 11, 2010

saya cutii.



Assalamualaikum.




Today is Thursday, aku tak pergi sekolah. Sebab sekolah kita ada Majlis Penyampaian Sijil, tak payah datang lah kan. Amboi, kalau dulu masa kita darjah lagi en..bukan main rajin pergi sekolah tau. Rasa tak sabar nak pergi sekolah. Uniform skolah pun raaaata je sebab kena tekanan yang kuat, konon konon supaya nampak kemas lah tu kan. 
Lagipun, selalunya cikgu cikgu pesan pakai cantik cantik kan? Macho macho. Ensem ensem. ''Anak anak, esok bajunya biar kemas yaa.'' Tu lah buat kita semangat tuh. Dulu, mana lah kita tau nak membebel apa cikgu cakap kann. Ikuuuuut je. Kalau sekarang ni, manada. Cikgu cakap tu, kita cakap ni. Ek eleh, rasa hebat ar tuh kan. Katanyeew. Kalau sekarang, cikgu tak pesan pakai cantik cantik lagi en. Sebab apa? Sebab.. nanti, silap silap, terover pula kang. Hah, tergoda semua tenaga pengajar kat sekolah tuh. Susah lagii kang. Haaaaa. Bak kata pepatah, 'sediakan payung sebelum hujan' ye. 

Oh no no no, u bilang i malas ya? ngak ngak. I I you you. I pukul u. (nak tiru gaya nyonya Elga dalam sinetron Cahaya). hehehe. Ni bukan sebab malas ye adik adik. Akak bukan apa, cuma nak kurangkan dosa mengumpaat ni haa. Kat class kan, I mengata orang je tauu. 
Eh eh, bukan mengata, bercerita lah. Hahaha. U ingat i kuat mengata ek? Berdosa u know. Bab bab mengata ne, toksah story lah kan. Siapa pun pandai mengata, takyah ajar punn. ;P

With Love,



No comments: