Thursday, December 02, 2010

Jalan jalan + ketemu pacar.


Assalamualaikum.

I'm back! Actually, I miss blogging. Sangat sangat. >.<
Blog readers saya sihat tak? Silent readers sihat? Stalkers? Korang semua sihat tak? Lama tak update blog begini lah rupa, sebok tanya orang orang sihat atau tak. Alaa, macam ibu ibu yang berjauhan dengan anak anak dia. Semua benda nak tanya. Siap membebel sorang sorang. Tapi tak apa, walau macamana sekali pun ibunda membebel, anakanda tahan plus suka plus plus sayang tau. You're the best ever lah mama. xoxo. Ok, stop 'bekunyanyang' dang. :)
  


Last week, the blog owners go on vacation with her sister and cuzziess. And jumpa buah hati. :D Anyway, we're have fun even tak lama. Like Sabahan say 'aramatii'. Yes, I was on holiday in Sabah. Most interesting. Awesome. Wek, macam tidak pernah pergi Sabah seja kan? Punya laa. Mau mau cakap Sabah pun pandai suda ni. 5tahun bah saya sikul di Sabah. Kau jangan, ingat cincai ka? Nah, telebih suda! Keluar suda sabahan dia. Hmm, tarik nafas. Ok, back to normal. 


Oh korang tau tak? Masa holiday saya jadi tourism guide for my sister tau. Dia driving, saya duduk sebelah as pamandu pelancong yang profesional lagi penuh tatasusila dan sopan santun lagi bergaya walaupun sengal layan kakak saya yang kurang fasih dengan selok belok Ki Kih. ''Lepas masuk simpang yang ni, Kak Na belok kiri.'', ''bah, Kak Na ikut saja Vios tu''. It is the verse that always out of my mouth. Ngehehe. Driver lain nampak saya kecoh siap tunjuk sana sini kat depan tu, i tak kesah. Bukannya kau kenal aku pun. Hohoho. Bila je kakak salah masuk mana mana jalan, rasa nak hempas je dslr kat kepala dia :D But, how buzy i am as tourism guide, sempat juga texting with kesayangan, sempat jugak saya take pic. Eh, take my own pic ok, not my supir. Lalala~


My sweet supir and the gojes tourism guide! :)


Hotel 10setengah bintang. Ngehaha :D

This vacation bukan kami nak explore or visit tempat tempat menarik macam muzium ke, pulau ke apa kan? The main purpose is shopping je. Nak enjoy. Saja nak buang duit mak bapak. Bertuahnyee anak. Kalau mak ayah saya baca this entry, no worries la, kejap lagi saya kena halau keluar rumah!! Huahua. :D






And last but not least, i've meet my cinta u tau tak. I do miss him so much! Oh well, udah lama ngak ketemu ya. Kangen banget banget dehh. 2months 1week and 6days kita tak jumpa. Amboi, saya suka kira bab bab macam ni. Siap kuar ilmu Maths dekat blog. Korang tak marah kan? Tak jeles kan? Wek. Btw, bila jumpa mesti lah best. Nak jumpa lagi boleh? Lama lagi kot, mungkin tahun depan? Esok lusa? Tulat tubin? Hahaha, new year tak lama lagi la awakk. Happy New Year! wish awal awal untuk korang. -,- Cinta, thanks sebab mau ketemu your dear yang manis ni. Uhukks. Kita memuji dekat belog ni tak apa kan, asalkan jangan menghina. Kan kan? Agree tak? Angguk la cepat. Hehehe. 


Muka bida si cinta. Comel :)


Actually, dia malu bila saya tangkap gambar. Comel laa u ni, malu malu meow pulakss. Oh u putih la syg, like ur dear. Ngehehe. xoxo. 


Gambar kita berdua tak nak upload, bukan tak ada. Ada. Cuma risau ada stalker, mana lah tau kan tiba tiba dia buat macam hari tu. Tak mau aku. So, kena lah sediakan payung sebelum hujann. Berhati-hati sebelum kena. XD

Oh sepanjang cuti ni, kepala aku tak berapa nak berfungsi. Saraf-saraf dekat kepala hotak aku ni pun tak berapa nak berjalan. Jadi, ayat kat entri ni mungkin ada ganjil bunyinye or apa ke. Tak usah bising bising lah kan. Korang tau jugak kan, kalau vacation ni ingat enjoy je. And ofcos la ingat nak jumpa boifren. 


Oh, entry ni ekceli saya dah lama taip. But, line yang seakan akan tak ada ni sampai sampai entry ni blah masok draft. Balik balik sumbat dekat draft. Balik balik draft, draft je balik balik. pfft! Gambar gambar yg nak upload masok entri pun tak jadi nak upload. Tu pun kena tapis segala tapis, terpaksa pilih pic yang cun melecun buruk. Korang bayangkan nak upload satu gambar dah nak loading setengah jam. Kalau takat 2 3 gambar saya boleh tunggu lagi kot. Kalau belas-belas or puluh-puluh? Oh tak larat saya. Beruban mak oi! 


Penutup entry kali ni ada gambar saya yg tak berapa nak cun ni! 
TATA. Salam.