Thursday, January 27, 2011

Short post.

Minggu ni memang lambat. Hari ni baru hari rabu, padahal macam sebulan sudah aku rasa. Hell jugak. -.-' Ya, ngam la. Aku lambat saja minggu ni. Bangun pagi lambat, mandi lambat, besiap lambat, datang scul pun lambat! Peduli mak bapak aku lah mau lambat atau tidak kan. Kesah? Tapi cepat cepat lah kau masa. Please lah. Boring bangun awal tau you. Mau cuti mau cuti. Lagipun aku macam tidak cukup tidur. Tidur pukul 2 bangun 5 setengah. Sweet kan? Hahaha. Pagi pagi di sekolah fening habis, sakit kepala. Dalam class, awal awal lagi kasi ampai kepala di meja dan teros mimpi kahwin sama putera kayangan yg memang hot dia punya hemsem. Ngehaha. Karut karut. Kalau mimpi macam tu tidak bangun bangun aku jadinya. Merajuk cik sayang.

Esok, balik pukul 2. Semua subjek, yang enjoy punya. Best best belaka. Aku, aku tipu! Semua boring. Sudah lah dua masa saja semua. Ya Allah Ya Tuhan ku, sabar ja aku. Tahan tahan ini mata esok daripada tidur. Mau cuti dah kan? Ya, tidak dapat dinafikan confirm homework berlambak lambak especially Pengajian Am. Memang menempah kejayaan ba ni. Hahaha. Tengkiu je la.

Macam tidak sabar mau weekend ni. Eksaitad woo. Sebab cuti? Mungkin. Sebab itu? Entah. Sebab ini? Mangkali laa. Secreto ba. Babai.

No comments: