Sunday, May 08, 2011

hangout with mereka mereka yang gedik!



Dayg baru je lepas dinner. Lambatnye dinner kan? Takpe, yang penting dayg makan. Lupakan diet untuk malam ni. Perghh, perut manyak kenyang woo. Selalu aku tak makan, tapi hari ni ntah apa hangen aku tetiba nak makan. Kahkah. So, duduk kejap nak update blog. Kejap? Lama kot, takpe. Alhamdulillah, kenyang aku. Dayg bersyukur kerana masih di beri peluang untuk makan makanan yang sodapp enak menjilat jari gitu ok. Marvellous katanyee. Terharu sangat. Kahkah. *sila baca nada menang anugerah*

Lastdayy hari Jumaat, dayg pergi hangout dengan member. Panas gile ok. Huhh, sabar je la. Kalau takda sebab nak keluar, dayg tak keluar kot. Panass tau you. Mula-mula pergi bank, nak bank in untuk anak-anak dekat sana nuuu. Kesian dorang dah takda duit kan. :P Eh kalau bank-in perlu number phone jugak eh? Tak kot. Hairan beruk bila pegawai bank jantan tu siap suruh aku sign and tempek number phone. Aku letak je number si cinta dekat situ slip tu. Lalala. Then dayg pergi order buku. Dekat situ pun nak number phone jugak. Bagi je la. :)


# Benda ni wajib order kalau aku!


Lepak-ing tempat biasa. Memang biasa biasa aje lah!

Tengah sibuk cite cite jugak dia nak ambik gambar. Nakalnye kau ni, ntah siapa gerangan dia kan? Dah lama kita ber-empat tak gather-ing macam ni. *Lama lah sangat* Biasa lah, masing-masing buat hal sendiri. Tapi, dua orang dalam gambar tu, selalu sangat berkepit tau! Kesana kemari berdua. Kau ada? Takda kan? :)




# Edited by twin i, korang nampak jugak kan nama dia terpampang dekat situ tu. :P
Lepas pergi Sugarbun, kitorang terjah waterfront pula. Saje nak guling-guling and lompat-lompat dekat situ. It was very awesome ok. We're laughing together. Ha-ha-ha. Tambahan pula, kita empat je dekat situ. Hah, waterfront kita yang punya lah kan! Yeyyy. :D

Ekceli entry pasal ni twin aku buat pun dekat blog dia. Pantas gitu ye, tapi takpe. Better ada than takda kan. ;)

3 comments:

e r a a RUSBERRY said...

waa . bank in tuk anak2x mana tuh dayg ? haha .

Ohh Dayg said...

hahaha. anak2 yg tsyang bah kak. hihi. :)

e r a a RUSBERRY said...

haha . yala . ngee ~ mayb ada suda tuh isnin or selasa lens dayg smpai sbb dah kirim sabtu . :) nanti kaka msg dayg trcking no ok .