Thursday, May 26, 2011

Short post.

Tepat 1.20 petang tadi, dayg selesai duduk exam untuk bulan Mei ni. Kemain eksaited nak balik rumah, ye lah alamat dah nak cuti dah. *terus buat muka gedik. Ha-ha-ha. Alhamdulillah, semua paper okay aja. Gampang amat, tapi ada gawat sedikit. Kihkih. Yang tak berapa nak okay tu, dayg je yang tahu kan. Hmmm menyesal sejenak, hentak kaki garu kepala. Muahaha. Walaupun cuti kita tak lama macam student student lain, always bersyukur sebab atleast ada cuti. Better ada than langsung tiada kan? *Bagi sedap sedap hati. :P Ada yang cuti berbulan-bulan tu, ee jealous eh. Dorang boleh honeymoon terus-terusan tu. Ngehehe.

Fyi, homework dayg punya banyakkk. Same like tidak cuti oh. No hanimun hanimun ya. Bukan setakat tu, pentadbiran scul ada bagi jadual waktu belajar juga ok. Siap ada lagi mahu tanda tanda macam ni (/). Thats for pemantauan ibu bapa samada si anak ada study or tidak, parents yang tanda and bukan aku. Naa, habis kau. Lepas tu, di bawah ruangan tanda-tanda ada space parent's signature. Saya mula merenung muka cikgu yang bengis tu, and i was like Ee how dare you sampai buat macam ni? Tarik nafas sekejap sambil tutup hidung hembus nafas. Then ampus kena hantar pergi hospital. Tangan di dada mata ke atas, dalam hati ''Yeye nasib baik saya pandai tiru sign papa! Muah muah.'' Ha-ha-ha.

Weird sangat kah? Tidak kan? Its normal as a human being yang tau makan tidur makan ja kan. Aku nda lah sekejam tu ya. Sebaik-baik kamu, baik lagi aku. Kahkah. *sila muntah. Apa yang baik aku ikut, yang tidak baik akan terus nyah dari hidup aku. Cuti ni memang aku nekad mahu buat homework sampai gila siap. No matter what, mesti siap ok. Ampas kepala ne kalau nda siap. :P Selamat bercuti. Dan selamat menyiapkan homework juga! Chayo chayo.

Muka pucat dayg nak masyuk belog jugak tauu. >____________<

Yeah yeah. Muka penat balik sekolah, tapi dalam hati siapa yang tahu kan? 

Di samping bercuti saya jadik babysitter ye. Mashu jaga budak tomey tomey nih!

Malam ni mahu berhempas pulas berabis beramas mesra becall sampai kembang battery sama cik sayang! Sebelum ni main buble buble saja sementara aku sedang exam. Lepas ni walaweyhh lerr, call terusssss. :D

No comments: