Saturday, June 25, 2011

di tegah untuk berfoya-foya.

'' Hello mello bello buat aku, engkau, kakak abang, mak bapak, nenek atuk, jiran sebelah, makcik pakcik, tauke jual sayur, makcik jual nasi lemak, kakak kerja salon, abang kerja mekanik, adik dekat sekolah, anak buah dekat rumah. bla bla bla. ''
grrr, thumbs up! panjangnya aku rasa, tapi kalau dulu selalu sangat aku buat greeting panjang berjela-jela. siap berbunga-bunga lagi even aku bukan sasterawati dekat sekolah. yes, itu dulu ok. now, say helo helo kopi ka milo pun tala ada punya. gua manyak malas sekalang ma. greeting takda takpa, yang penting dalam hati ada taman ma.

today is saturday, semester lepas biasanya aku akan keluar with my bestie ronda-ronda satu daerah. dari pagi sampai ke petang. buang duit memanjang, lepaking sampai kering kontang. muahaha. tidak kah gorgeous macam tu? i likes to membuang usin you know. sesungguhnya membazir itu adalah amalan syaitonirrajim. maka jauhi nya.

alhamdulillah, aku sekarang berubah kepada berjimat cermat. amat jarang sekali keluar rumah untuk berfoya-foya. betul aku cakap. semester ni aku banyak masa di rumah. watdehel? sometimes i felt so boring duduk rumah tala buat apa-apa. faham-faham lah kenapa my parents do not allow me to berfoya-foya macam dulu. mesti lah dorang suruh aku study kan? well, its about my future. i know.

ok i gotta go, mahu main badminton. bai.

No comments: