Tuesday, June 21, 2011

itu perlunya kawan.



Seperti biasa, di class aku tu memang boring tahap gila vavi punya boring. Almost semua classmate aku dalam class tu tidur kalau tiada guru masuk. Kalau tidak cerita-cerita atau buat kerja or study ka apa. So, kalau aku confirm lah join sekaki hu-ha sana sini kan? Kahkah.

Tiada angin tiada ribut, hari ni lapang dada terbuka minda aku share about my problems that i had before this. Entah apa hangen aku tiba-tiba mau share this thing to my classmate(s). For the first time okay. Bukan share dekat semua tapi segelintir saja. Kalau semua, wah aku siapa mau share sama dorang yang tidak berkenaan? Muahaha. 

Aku share masalah tu pun yang berkurun lamanya sudah aku hadapi. Too little too late. Bagi aku, problem tu sudah basi. Tapi, walau basi sekali pun, still fresh lagi di kepala hotak aku ni mau share even lambat. Macam orang putih cakap, better late thAn never. Betapa emosinya aku menyampaikan cerita tadi. Tapi, memang best macam tu. I loike! Thanks to my classmate(s).

Btw, aku baru rasa pentingnya kawan dalam hidup. Kita boleh share anything with them, tapi kena terbatas juga. Takkan kau cerita benda yang boleh menjatuhkan maruah sehidup semati. Eh gila tu weh. Hmm, i means bukan share rahsia hidup, bukan. Tapi share problem yang boleh di share. Bukan semua pasal kau pun kau kasi cerita tanpa batas. Eh gila ka apa. Ha-ha-ha. Ingat pesan ibu ibu, fikir sebelum cakap.

p/s : happy monthsarry cinta! syg u sampai berjanggut putih!!


No comments: