Thursday, June 09, 2011

Kau lah satu-satunya di antara berjutaa.


Beberapa hari ni, mood saya pun macam mahu tiada mood. Mood tu seolah-olah hilang kena bawa lari oleh someone yang paling bida tahap gaban. Ya, memang bida la tu kan. Muka pun buruk ni, kalau saya terjumpa pun saya tidak mahu tengok. Pandang sipi-sipi batang hidung dia pun tidak mahu! Kalau saya terpandang mungkin akan menyebabkan saya muntah darah dan pengsan untuk beberapa hari. Masuk hospital, terlantar di wad pesakit pelik. Penyakit yang tidak diketahui, and still under siasatan. Siapa tahu kan? Mana lah tahu saya cipta record pembawa penyakit pelik. Ok i'm the first person bawa penyakit ni, sambil gosok-gosok hidung. Bangga lah sikit der, sikit jewww!

Mood ni entah kenapa mahu marah aja terus. Lagipun saya selalu teringat everything yang menyakitkan hati. Why? Memang mood saya ni mahu cari pasal kali kan? Well, layan. Enjoy your life bah. Muahaha. Such as bermain sama api. Macamana bahaya dia, dia juga saya layan. Sama juga macam ni, benda yang menyakitkan always playing on my mind, itu jugak balik-balik saya fikir. Kadang-kadang berfikir benda macam tu saya rasa heaven sangat, sebab someone that menyakitkan saya tu ketara loser. Sampai saya sendiri mahu buat jari L depan dia and cakap LOSER!!! Benda yang macam tu sepatutnya dia yang surrender or say hai hai to me. Sekali dia yang pengecut. Muahaha. You memang loser kan? Pity you. Mahu saja saya tegur dia, tapi takut dia malu, sebab dia tua dari saya. Lagipun, tidak kan dia tidak pandai fikir kan? Beza umur kami 4 5 tahun tuuuu, kau bayangkan.

Mood saya kurang stabil. Entah kenapa, semua tidak kena. Bukan lah mahu marah yang tiada kena mengena, yang ada saja. Yang selalu jadi mangsa cik sayang. Kesian. Ya lah, he always with me. Kalau text pun boleh marah yo. Kalau lambat balas sikit, nah habis kena marah. Ada jugak yang sent message pendek-pendek. Ha-ha-ha. Kalau tidak, call terus. Sudah di call tidak dapat pula, voicemail. Mati beterbangan pinggan mangkuk di dapur. Ada jugak yang makan banyak banyak mengisi perut yang memang buncit ni. Eh over. Paling-paling pun terus hilang mood mahu message. Tapi masih juga text. Watdehel?

Mungkin juga keboringan punya pasal, terus mahu cari pasal kali kan? Walaupun someone tu cuma buat kerja dia sendiri, dia langsung tidak kacau or usha usha saya. Hmm boleh pula saya sakit hati tengok dia. Rasa macam mahu tendang sepak terajang dia laju-laju sampai ke China ka, Indon ka. Bisa aja pakk! Lately juga saya berasa amat malas untuk melakukan kerja-kerja rumah, jarang sekali saya mengemas oh. Bangun tidur terus tengok tv, mandi, makan and online. My sweet sister yang mengemas rumah. Good kan? Kadang-kadang lah saya memasak, itu pun sebab kena suruh.

And one thing, i am worried about something that i should face one dayy. Mahu tidak mahu kena hadapi jugak, kecuali lah mati or hilang tidak dapat dikesan. Adakah patut saya lari? Adakah patut saya menghilangkan diri sampai tahun depan? Atau sampai bila-bila? Oh agak mustahil saya berbuat demikian. Tapi, saya pernah terfikir semua ni. And saya ingat lagi time form1 saya pernah mahu makan 8biji panadol. How dare you? Gila kan? Tapi nasib tidak kesampaian. Btw, saya akan tetap berusaha, berusaha and terus berusaha. Sebab saya ingat lagi pesan Jang Guen Suk, dia bilang ''Chayo chayo!''. >____<

Sometimes kalau facebook-ing pandai menyampah sama orang. Nasib saya tidak pandai menganas, kalau tidak kecoh facebook jadinya. Siap mahu teriak orang-orang yang mengarut di facebook tu. Kalau yang memang tidak disukai tu memang rasa macam mahu tarik rambut dia sampai tercabut kepala. Ha-ha-ha. Kalau ada someone post di wall yang application entah apa apa tu, itu buat saya panas tu. See? Benda yang tidak patut pun boleh disakitkan hati kan. Lagi satu, time saya siok siok online tiba ada suara memanggil Putehhhhhhhhhhhh! Tolong buat itu ini. BAH, SAYA MALASSSS.

Pagi kemarin, saya bangun tidur. Sakit seluruh badan. Memang super duper malas menguasai diri. Bangun pun saya malas bah! Mak ai, Oh rupanya i got PMS. Patut pun main-main sama mood, waterpark betul. K lah sakit perut ne. Malas lah mahu layan benda yang tidak penting. Bai.

With Love.

No comments: