Sunday, June 12, 2011

saya yang patut dapat kereta tu, bukan Zarina. Muahaha.

Tadi saya tengok Konsert Kenangan AFNIL Rindu Serindu-rindunya, (sambil menyanyi macam buat videoclip) not bad laa. Ada best, ada tidak. Macam biasa, bila konsert apa-apa je memang ada ok ada k.o. Kan? Tengok iklan macam best, sampai saya eksaited tunggu hari sabtu. Tapi frust bila tengok tadi tidak se-best yang saya sangka. So, ke-eksaited-an saya rasa macam tak berbaloi-baloi, hampehh betul. Nevermind.

Mula-mula Rosma menyanyi best, terhibur juga. Lagipun, tidak kelip-kelip mata tengok dia maintain cantik even sudah ada anak. Comel oh anak dia sama si khai. Dalam hati, i want to be like her, laki haingsem bini ohsem. Then keluar pula Zarina AF2, i was like Eh dia ni macam tiada baju lain. Buruknya banyak tali-tali. I thought she want to menunggang kuda. Ha-ha-ha. Dia menyanyi adoiiii, a little bit geli oh sebab dia bergelek ala ala inul. Adeh, terus saya mengantuk bah. I am a girl ok, sememangnya tidak suka tengok orang gelek sana sini. Please deh. -.-'

Then lepas tu siapa lagi? Ohhh lupa lupa. Ika yang lagu pokerface pun lawa, even dia keluar awal tapi still fofular gitu kan. Itu pun sebab dia ada berlakon dalam Kau dan aku on Astro Ria. Kira okay lah than langsung tidak nampak batang hidung selepas AF kan. Adalah sesetengah mereka-mereka tu terus hilang dipersada seni. Zizie okay lah, sedikit tersentuh when she's cried. T.T

Ekceli saya kepengen tengok Emma, Adira's sister tu. Dont know why mahu tengok dia. Tapi saya nampak dari jauh saja. Wu-wu-wu. Cameraman langsung tidak bagi chance Emma nampak dekat-dekat. Nera pun kesian nampak sedikit saja. Balik-balik si Maumau, Haziq and Erul keluar tv sebab dorang conquer camera. Hmm. Paling kesian semua yang di belakang syok sendiri time finalist AF9 performed lagu Menuju Puncak. Farina n Ain yang over. Muahaha.

Overall, not bad jugak sebab semua cantik-cantik and haingsem-haingsem kecuali Zarina. Ha-ha-ha. Siyesly, saya kurang berpuas hati Zarina dapat kereta tuuuu. Saya yang patut dapat! *Mata ke atas, tangan ke dada.

No comments: