Thursday, July 28, 2011

aku boleh jadi babysitter ke eh?

masa ni aku dalam bilik kaler pink segala nak pink-pink tengah sibuk tekan keyboard vaio pink (pink lagi). petang-petang macam ni memang takda benda nak buat. sumpah boring. sambil online ni aku juga tengah menghayati suara merdu budak lelaki tengah melalak dekat ruang tamu.



tak lain tak bukan budak tu anak buah aku. budak hingusan yang 3 hari lagi masok 1/2 tahun, maksudnya sekarang ni umur dia 5 bulan 28 hari. dia ni penganggur terhebat, dia buat suka suki dia je. takda kerja lain selain tidur makan melalak dan begitu lah seterusnya ulang balik apa yang dia buat.

''Helo reader(s) blog mak su saya, nama saya Johakimi Darwisy. 
panggil JLo, *baru nampak glam!''
Tala kucah cah.



ekceli aku tahu dia dah penat tiarap, dia pun sengaja buat muka bagai nak rak! hampeh.

nampak tak eyelash dia yang melentik panjang mengurai tu? aku rasa macam nak gunting-gunting je, kot kot boleh sambung dekat bulu mata i kan. ishh geram! panjang gile mengalahkan mak su dia okeh. ni yang buat aku tak duduk diam ni.

budak kecik tak baik eyelash panjang melentik, tercucuk mata karang aku tak tahu. baik bagi mak su je kan? sebab mak su nampak comel lagi cantek sopan santun dengan eyelash yang melentik dengan segala tik tik macam itik. **ayat tak boleh blaaaaaahhh.

boleh ke aku jaga budak macam dia ni? awal-awal lagi aku tolak mentah mentah tak nak jaga. it's complicated okeh. T.T lagipun aku tak boleh buang habit yang suka sangat kiss gigit pipi anak buah aku yang gebu empuk ala-ala ada spring oink oink tuuuuuu. sampai boleh buat dia nangis!  -___-


ok la eksaited gile tahap babun nak tengok bola malaysia vs singapore malam ni, kejap lagi duduk awal-awal depan tv. ohyeah! kesian kite tak tengok live punyeeeww, melalak depan tv pun ok lah tu. muahaha. go go harimau malaya!

babai budak buchuk!

7 comments:

Ena.Adrina said...

comell nyaaaa baby!

sharifahzakiah said...

heeeyyyyyy apesal omey cangatttt niii. eeeee grm3 !!!! huhuhu

DAYANG. said...

ye geram dbuatnya. mcm nak gigit2 jewww kan.

amni azmira said...

comei gler..sejuk mata memndang..gerammnya..

Idayu MZilysm said...

cumil teyh .. hihihi ~ yg pic last 2 anak buah ko bh .. mcm bgmbr sndiri ni dy .. hihi

Gulet_Gurlz said...

cutenyaaa. bsrrr pp. haha. ^^

Pink Diva™ said...

what a cute baby..:)