Sunday, July 17, 2011

eh muka sama! mana satu aku?

malam ni ada masa sikit hati aku tetiba nak update blog. ye, rasa boring dah tak dapat nak dibendung lagi dah. maka dengan itu blog daygcakapcakap jadi mangsa merapu. #hmm belog aku ni dah berhabuk lama aku tak dibelai-belai tak disayang-sayang (padahal baru je update petang tadi). -_____-

tengah aku update blog, aku juga texting dengan cik sayang, aku juga sibuk membelai rambut aku yang panjang mengurai, aku juga mendengar tips muet by my twins, aku juga menahan senggugut yang menyerang sejak petang tadi dan aku jugak terpaksa menaip untuk menghasilkan entry khas untuk kau. ye, kau lah. yang tengah baca blog ne. #mata kelip-kelip

gambar dua orang kanak-kanak ribena dekat bawah tu, aku ambik pagi kelmarin. sebab kite hangout sama. ye, budak dua ni twins. tapi muka tak sama kan? satu muka itik, satu muka ayam. pehh dua-dua gedik. muahaha. 

CUBA TEKA, MANA SATU AKU?
pink ke yang ada kuning-kuning kaler BERSIH tuu?




please do visit THE TWIN, say helo helo kopi ke milo. :)

7 comments:

sharifahzakiah said...

weeee ~ dah agak dh kmbar :) dua dua somel and cntik. mula2 follow blog dyg is thumb, then nmpak ur blog, tgk2 eh rasa mcm dh follow blog ni, rupe2 nya u all kmbar :) hihi

iniialahaku said...

pinky 1 right???hahaha
aduyai...cmna leh sma plak ni..hehe

Mila Ahmad said...

BroOch pown same..:)

DAYANG. said...

@sharifah
wah. kamu pun somel2 santik2 jugak yangg! hehe. sgaja bgi korang keliru. ;p

@iniialahaku
yes, exactlyy!. :)

@mila ahmad
ye kan, bru prasan. gelangg dkat tgan tu pn samee. hikhik. :)

amni azmira said...

nice to meet twins..^^

nuruashia ♥ said...

ehh sorang mte mulat sorang agak kurang mulat ehheeh..tp due due comey..seyes...first tyme singgah sini..aww...kamu comey laaa =)

Luz Claritta said...

cute ! :)