Tuesday, July 05, 2011

nota aku dah mula warna-warni gituuu.

ramai orang kata, nak cepat ingat everything yang kita belajar kena bagi colourful. yes, bagi blink blink gituuu. kononnya supaya kita cepat ingat and semangat berkobar-kobar baca notes tu balik.

bila orang lain nampak notes yang liplap liplap, aww dia pun semangat nak baca balik. tapi kalau aku, nampak nota macam ni, aku rasa macam eh apehal banyak sangat kaler-kaler neh, apehal serabut gile neh. muahaha. *mata ke atas, tangan ke dada.

ye, ramai sangat aku dengar kata macam tu. semua seminar or ceramah or bla bla pun cakap macam tu. sama gile, sejibik. even berkali-kali and berjuta-juta motivator cakap macam tu, tapi aku tak apply pun. dari dulu sehingga kini, semalam baru je aku buat. muahaha. betapa sengalnya aku kan? kau ada? takda en?

#di larang sama sekali untuk enlargement yee. ;p

ini hasil mengarut aku semalam. colourful sikit-sikit pun okay la tu, yang penting aku faham. aku tahu, tulisan aku memang cakar ayam kampung jantan gitu ok. tak perlu baca ye, korang tak faham punya. kesiannyeewww kiteeew kan, tulisan burukkk. wuwu. 

nota atas tu berkat daripada water colour marker yang besar gedabak ne haa. banyak tak? aku belasah je. yang kecik ada jugak. tapi kita tak main barang-barang kecik ni, nak yang besauuu punyee kan. ha-ha-ha. ekceli this is not mine, ni my sister yang punya. 

fyi, aku peminjam tegar kepada semua harta benda dia ok. mana lah tahu aku boleh jadik pewaris dia kan? yeayy, berangan betul. siat kang!

p/s: untuk adik-adik yang tak berapa suka baca nota, korang buat lah nota kaler maler warna warni macam akak buat ne. *mata kelip-kelip. ^__^

No comments: