Thursday, July 07, 2011

terima kasih kerajaan.

semalam masa aku online facebook, aku nampak status kawan aku cakap pasal laptop yang kena bagi oleh goverment untuk any student yang terpilih and cukup bertuah saja. eksaited juga aku bila tengok, mana lah tahu ada nama aku kan. laptop free siapa tidak mahu kan?

fyi, di tempat aku ni belum dapat komputer riba tu lagi, i means my hometown lah. memang lambat. sebab tempat lain sudah awal kena bagi. memang kami ni jauh ketinggalan. orang lain dah lama pegang laptop, kami masih lagi terpinga-pinga hidu bau laptop free. -____-

do you know what happen tadi? aku datang sekolah. aku nampak kawan, aku pun sibuk menanya aku dapat laptop atau tidak. senyum lebar plus gigi mahu terkeluar mahu terkentut-kentut lagi aku happy sebab kawan aku cakap aku ada nama. maksudnya aku dapat laptop free!! nda kamu jeles?

lets say aku tidak dapat, alright. tapi, mana boleh macam tu. lagipun, i know tahap cemburu aku ni tinggi. confirm akan jeles nampak orang dapat laptop. so, aku pun mesti lah dapat. ^__^

p/s : to my bestie yang tidak dapat tu, dont sad. kau minta beli bapa kau ipad. ada rezeki, dia kasi beli lah tu. tepuk dada, tanya selera. ha-ha-ha.


No comments: