Monday, August 29, 2011

merepek



Saya baru sampai rumah. Buka hijab dan terus mencapai komputer riba di meja belajar. Wewee. Orang rumah sibuk di dapur buat kek raya. Saya? Dengan muka tidak bersalah terus online and online. :P

Tadi pergi kedai kejap, mau bagi contact lens saya punya kawan punya kawan, maksudnya dia ni pun kawan saya lah kan? He-he-he. Only a few minute saja jumpa dia depan bank, agak cool kan jumpa depan bank? Kehkehkeh. Takkan mau lepak-ing minum coca cola sejuk sambil bedal cheezy wedges dekat kfc kan. :P Soksek soksek kejap. Lepas tu cakap selamat hari raya. Cakap jangan lupa datang rumah. Mintak duit raya. Eh terlebih sudah.

Ooh cakap pasal diut duit raya, bersyukur gila. Tahun ni rezeki melimpah-limpah. Alhamdulillah dapat duit raya. Ohyeah! \m/ Terima kasih facebook!

Sebab pesbuk buat saya dapat angka 1000 ni. Benda ni tak boleh dimakan mahupun dikunyah sehingga lumat masuk ke dalam perut okayy. Cuma perlu dijaga bagai menatang minyak yang penuh. Hmm perlu ke aku jaga? Mungkin tidak. :O

Jeng jeng jeng
Ini yang saya maksudkan. Bukan duit raya. Hihihi.

Sila click gambar supaya besar gedabak okayy.

My friend request already mencecah 1k. I was like, kalau duit raya berbelanja sakan sudah ni. Ha-ha-ha. :P Tapi ini manusia. Bukan mau show off orang banyak add saya, bukan. Just mahu ingatkan, beware kalau mau approve orang. Mostly mereka-mereka ni boleh jadi setan dalam facebook. Mana tahu diorang add sekadar mau jadi orang tengah untuk menimbulkan konflik kah? mau merosakkan rumahtangga kah? and etc lah. Thats why saya jeruk request sampai banyak macam ni. Ngehehe. 

Katakan TAK NAK pada stalker(s)!

Btw, semua orang pun counting day for Eid. Esok ka lusa? Dua-dua pun boleh ba kan? Hikhik. Oh kembar saya sudah start mengacau. Hmm Assalamualaikum. Ok bai.

2 comments:

♥ MRS ZACKS ♥ said...

dyg semakin famoussss :)))

Anis izyan Abd Rahman said...

hahah ,kalau boleh tukar jadi duit ~ anis pon nak kumpul2 cam tuh , tak payah tekan ignore , ahaha