Saturday, August 20, 2011

short post ;entry dua dalam satu.



now aku tengah boring. 
aku just tunggu jarum jam bergerak ke angka 2. sebab pukul 2 nanti aku sambung balik tuition aku. sampai pukul 5. lama kan? hmm tapi takpe, lagi lama lagi aku suka. kalau nak tahu, aku ni budak ekonomi. on saturday makro, on sunday pula mikro. tapi eko aku setakat ni berstatus hangkang, belum pro lagi lah katakan. tangan ke dada mata ke atas. hmm sebab tu aku ambik tuition. mak ayah kata, kalau rasa perlu tuition kau tuition, kalau tak perlu takpe lahhhhhhh.

sekarang aku bersama dua orang budak kecik, budak kembar. macam aku, ye macam aku lah. hehehe. sorang nama Lufhya sorang lagi nama Liyana. dua dua pun comel. teringat  masa aku masih hingusan, teringat masa aku baru belajar nak berjalan, teringat masa aku menangis tak pandai nak diam. huh gerenti mak susah jaga kan. makseh mak!!

okay dah. tak lama lagi pukul 2. nak tuition dah. babai!

6 comments:

sharifahzakiah said...

hehehe nak tuition pun dan lagi update ye syg :P

gudluck ! :)

Aifazillawati said...

good luck :))

nuruashia ♥ said...

hangkang tu hape dik ?? hek9!~

DAYANG. said...

kak sharifah, eh mesti lah update. ;pp

DAYANG. said...

tengkiu acheng!!

DAYANG. said...

nurushia, hangkang tu macam teruk lah kot. hihi.