Saturday, September 03, 2011

Aidilfitri saya.

Satu hari di hari raya. Dua hari pun hari raya. Tiga hari pun hari raya. Hari-hari pun hari raya. Lalala. So, hows your raya day? Best ke tak best? Mesti best kan. Sebab kalau aku memang best punn. Hari-hari beraya sakan even takda rumah kita nak pergi. Kahkahkah. Lepas ni berat badan akan naik balik, masa puasa dah turun 3kg. But, this raya day i gain 5kg!! I was like naik pun naik lah. ^____^


Tahun ni tema baju raya family kuning, saya yang pilih. Not bad, all of them suka. semuaaa okay. Sampai my sister mahu buat baju macam ni jugak tahun depan. Tapi kaler lain lah. Sokayy jugak tu kan. I tell you, my uncle pun mahu baju sama 1 family tahun depan yee. Ohemjayy. :D


I'm pretty sure wanita-wanita macam saya mesti rajin nak daki bukit macam ni. Fuyoooohhh tinggi okayyy. 

Mama penuh teliti bila melalui bukit yang sangaaaaaaat curam. 
So, tak sempat nak pose macam saya. :PP


Okayy lepas ni kita pergi kampung bapa saya.  *Oh tiba-tiba gaya gedik. 

Ber-camwhore masa otw balik kampung. 
Kampung bapak saya, here i come!! Hahaha. :P


With my Mukmuk and my twin. 

Bytheway, saya nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin. Sorry dah lambat. Ok bai. :)


6 comments:

teha said...

wah ! anak-beranak semua nyee somel ! :)

DAYANG. said...

manada comel, chubby ade lah. :PP btw, tengkiuuuu. slamat hari raya teha. :)

♥ Dea ♥ said...

kck juak kaler kunin ow..:P

NURAMOY AKA AMOI said...

selamat hari raya dayang =)

DAYANG. said...

@ ♥ Dea ♥
auk, mang kacak. haha :PP

DAYANG. said...

selamat hari raya jugak amoyy. :)