Monday, September 26, 2011

Bye bye September, Hye hye October. =)


Since last entry wujud, saya lama menyepi. Agak lama. Bukan lari dari dunia blog, bukan. Juga bukan dah tak nak update blog dah, bukan.

Pejam celik pejam celik dah bulan September dah. Next week masuk bulan October, tak terasa kan? Bye bye bulan sembilan, hye hye bulan sepuloh. Okayy bulan November dah dekat. I tell you, now i am counting a days. Final exam around the corner yeah. *Gedik sangat nak guna ayat 'final exam'. Muahaha.

Beberapa hari lagi nak berperang, around 50 days macam tu lah. Takyah kira hari, bukan sehari suntuk saya study pun kan? Nak kira berapa jam pun, alaa takyah lah. Imagine je awak exam esok, hambik awak. Dah ready ke? Senjata pun tak cukup lagi, how nak berperang ni? Adoi -_-'

Bytheway, Sorry agak lama tak meng-update blog saya. Agak lama jugak awak tak baca entry merepek saya kan?  Hihihi. 

Minggu lepas lepas, saya manyak busy. My cuzzy was passed away on 17th September 2011 bersamaan hari Sabtu, pada jam 12.15 pm at QEH Kota Kinabalu. She’s 24 years old and got a brain tumor. Pity her but Allah lebih sayang dia. Hopefully arwah tenang di alam sana and ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah.


Dari dulu saya masih tadika ala ala budak hingusan, sehingga lah sekarang saya dah remaja comel lote ni memang tak pernah study sampai tahap yang struggle gile gile. Betul, aku tak tipu. Tak caye, sila tanya mak saya. Ngehehe. Act, saya memang tak suka study. Bukan tak suka, just tak berapa nak minat. I know who I am. Sebab tu mane-mane exam, result pun tak kawww #Kantoi

Sekarang dah nak masuk bulan sepuloh, next month is November. Time to concentrate on my study.  
So, mintak maaf..
jika terpaksa membiarkan blog tidak ter-update,
jika terpaksa membiarkan blog berhabok,
jika terpaksa membiarkan blog bersawang,
dan i’m sorry jika terpaksa meninggalkan entry yang sama bila awak buka blog. Muahaha.
Wish me luck!!!



p/s: Nextweek my vacation to KK with my friends. Enjoy! (Hopefully ada entry percutian saya nanti. Hihihi.)



3 comments:

ザイダツアズニ said...

suka baca entry dayang twin nie..chomell...

eeir said...

gud luck with what u've to do :)

DAYANG. said...

ザイダツアズニ , tengkiuu sebab suka baca. hihi. :)