Saturday, October 22, 2011

Hope(s).


Okayy hye hye. Dah lama saya tak update blog kan. Ye, sangat lama. Bukan tak nak update, tapi lack of idea lah awak. Lagipun, masa tu macam takda je. Hahaha. Tipu belaka. Memandangkan line broadband pun selow je macam nak gila babeng, saya pun tak nak online daaa. Baik buka buku baca apa yang patut kan? Saya kan budak baik. Hmm lempang nak?

Oh baru mukadimah dah panjang berjela. Nextweek, saya ada exam, PKS4. Last exam for this year, yela dah hujung tahun kan. Stp is around the corner derr. Takut nihh! So, saya kena struggle buat revision. Rajin-rajin nak study. Buat revision for any subject. My twin pesan via call, suruh saya study betul betul. Sob sob, terharu tau. :P Sokay, ''Baiklah adik!''.


Ingat tu, kena study. Masa buat revision pun kena lama-lama, tak boleh ikut my rules sebelum ne. Ohmai, tak boleh okayy. Sebab before ni saya agak slow kalau nak study. At 10pm baru nak study, then 11pm dah mula menguap dengan jayanya. Lepas tuuuu, bye bye buku, hye hye bantal. Hmm apa nak jadi daaa. -.-'

So, saya kena buat rule baru. Yang lama buang jauh-jauh, ambil yang baru punyee. Hihihi. Onlinee pun, kena kurangkan. Tak payah online lagi bagos. Hmm blog pun mesti terbengkalai punya kan? Takpe lah. Lepas stp nanti penuh home korang dengan entry saya. Kahkah. Hambik kau. :P

By the way, doakan kejayaan saya okayy. Saya harap saya buat yang terbaekk punya.
Wish me luck peeps! Assalamualaikum Bai :)

4 comments:

naf. said...

yeayy jom study.hihi

♛ Dea Arematt ♛ said...

cmney ktk edit pic yg 1st ya??..kaccc..:P

husnul.laili said...

weehuuuu ! sayaa jugaa bakal BER-stpm. heee.
good luckk dayangg ! studyy studyy ! :D

PariPari Puteri said...

heheh , eyaaa . spm punn :) hope kita makin rajin yea sis ! btw , sis makin cantek laa :D