Saturday, October 08, 2011

Short post #2


Happy Sabtu day semua. Long time no update right? Ada pun Wordless Wednesday, itu pun tak kata apa-apa. Sangat boring. Lama saya tak merapu kan. Ohh rindu gile tau. Rindu saya tak? Sila angkat kaki! Ngehehe. :D

Lately, saya tak berapa nak sihat. I'm cough-ing and flu-ing. Ohemjay. Sangat tak best okay. Hidung tersumbat, leher yang merangkap kerongkong pula sangat gatal. Sengsara betul nak batuk. Bising. I pun rasa macam nak garu-garu je youu. Ubat dah makan dah, tapi tak berkesan kot. Al maklum lah, Allah kan sayang saya. :)

Masa ni saya tengah bersiap, tacap sana tacap sini, nak jumpa Mr AB lah katakan. Oh itu saya tipu, act nak hantar my auntie pergi haji. Hantar dia pergi airport je. Hahaha. But actually (berapa banyak actually daaa) saya nak jumpa my kambing juga. Hopefully dapat jumpa. Hihihi. 

Ok dah, I gotta go sayang. Ok bai. 
With Love. xoxo


No comments: