Friday, November 25, 2011

Bibi's Wedding Ceremony.


Date: 20.11.2011 (Ahad)
Venue: PJ

Hari tu kan kan kan, saya attend my cuzzy's wedding dekat PJ. PJ as known as Punang Jaya keh, not Petaling Jaya. Kwang kwang. Dahsyat je bunyi PJ segala.

Nak tahu rahsia baju kurung saya tuuu tak? Ha-ha-ha, baju tu kan, baju baru siap jahit malam sebelum majlis tauuuuuu. Malam tu cepat-cepat saya tekan washing machine, nasib lagi machine auto. Kalau tak, tak cuci lah jawabnyeee. Fresh gituuu, bau tauke kan. Kau ade? Non hadooooo.

Pengantin(s) with 7 pari-pari(s) sesat yang comel.







Di akhir entry tersangat lah wajib ada wajah mulus saya. #sila muntah. Masa ni having eye problem. Huhuhu Tak tahu punca segala sebab. Mata saya asyik gatal-gatal. Lepas tu ada merah dekat putih mata. Maybe effect pakai 'lens baru' tu kut. Dia tak biasa lagi dengan tuan baru dia nih. Woo sengaja nak habak dia ada lens baru, mai sini kite ada lens baru weyhh. Muahaha #gelak setan

Jeng jeng jeng...

'Lathae dot dot'. entah apa jenis dia ni. Hahaha. 
Ada orang tu cakap kan, mata saya kan, macam ular kan. Cis, sampai hati you! Nanti saya betul-betul jadi ular? HAA terkezuttttttt beruk you tau!

Lastly, have a happenning life yang full of love, love, love cuzz!

Assalamualaikum, Bai :)

6 comments:

♥ MRS ZACKS ♥ said...

wowww cntiknya flower girls tu =)

PariPari Puteri said...

waaa , ada kerabat lil la ;)
comelnyaa pari2 tu XD

Cik Jingga said...

bestnya kahwin..hahahaha.. sokong Mrs Zacks.. flower girl yg ddk kat tgh2 pengatin tu comel..

DAYANG. said...

♥ MRS ZACKS ♥, yeee, semua pun cantekkk.

DAYANG. said...

PariPari Puteri , hahaha. ya, p sna sma2 durang. ngeh2.

DAYANG. said...

Cik Jingga, sebab dia comel kite bg dia dduk kt tgah. ngehngeh :)