Friday, November 11, 2011

With my gegurl.

HyE KorUnk! BuAd apEww thOo?? Perghh. geli je nak taip macam ni. Euuww, sengal doh. Tapi kan, memang wujud orang-orang yang bertuah yang suka sangat taip macam ni kan kan kan. #maksudnya saya tak bertuah lah kan? Ee nak jugak, nak jugak. >___<

Have you ever seen like this right? #baik angguk cepat. Saya tak berapa nak suka nampak typo macam ni, especially dekat blog. Dekat facebook pun ada, pernah nampak tak? Kalau saya lah, saya tak baca punya. cepat-cepat scrool down. Lalala. Kejam tak saya? HAHAHA #gelak jahat. Bukan apa, susah saya nak baca dan faham! Kwang kwang. :D

Ron's Grill & Little Town

Hari tu, hari isnin kan, saya hang out with gegirl saya. Memandangkan twin saya juga balik cuti dua minggu, why not? Hari tu pergi menternak lemak saja sebenarnya, bukan pergi untuk shopping mahupun window shopping. Kahkah.




Potato Chips yang boleh dibuat sendiri kat rumah. Muahaha. :D

Hawaiian Pizza, dia bawah dia tu keras macam roti. Perghhh.

Lasagne, same taste dengan pizza. Sebab ramuan dia sama, rupa je lain! Kahkah




Saya and twin sedang tangkap gambar, then ada pula yang tangkap gambar kita berdua. Mamarazi kut?


Di bawah Little Town, di atas Ron's Grill. Kami pergi dua-dua.

Next destination is Esplanade Sipitang. Wee. :)
Masa ni tunggu orang pergi toilet. Punyaaaaa lama, masak saya tunggu diluar. XD




Dua budak ni calon stp, tapi kannn....
Stp dah dekat, macam tak takut je? Wohh. Sempat lagi ber-hang out sana sini. >_____< 


Okay dah nak senja. Balik dulu. OH, sebelum tu wish me luck for STPM okayy. Mana tahu lepas ni saya dah takda kesempatan nak update blog nak minta korang wish saya. Kan kan kan? Doakan saya sukses ok! Hopefully korang semua sukses sukses aja. Thanksssss! 

Assalamualaikum, Bai.