Friday, December 09, 2011

Giveaway Raflessia Collection

SAYA JOIN!!

Sila klik banner jika nak join! MESTI JOIN TAU.


Syarat-syarat nya adalah;

  1. follow blog Raflessia Collection n Virgin Coconut Oil
  2. buat 1 entry tentang Raflessia Collection (tajuk: Giveaway Raflessia Collection. ) dan letak banner di dalamnya
  3. letak url blog Raflessia Collection n Virgin Coconut Oil di side bar
  4. comments disini url blog anda sebagai tanda join :)
So, everything is DONE!

Hadiahnya;
  1. 1 botol Virgin Coconut Oil (pure oil) bernilai rm39.90
  2. shawls dari Raflessia Collection bernilai rm30
Kesemua hadiah bernilai : rm69.90x3 pemenang=rm209.79 !!!

Eksaited saya nak dapat hadiah ni. Rasa macam nak lompat bintang saja. #Ok tipuu. Woo ada VCO free you. Lepas baca tentang VCO, i was like nak try nak try! Eksaited nampak testi orang lain yg dah pakai VCO, deabak hasilnye tauuuuuuu! (jeles ni HAHA) Yang tu saya nak sangat sebab muka saya ni tak lah halus mulus kan. Saya pun perempuan, saya pun nak cantik jugak. ^__^ Shawl pun nak jugak! Semua shawl best dan terbaekkkkkkkk!

Jom lah join beramai-ramai! Assalamualaikum, Bai :)

No comments: