Friday, December 30, 2011

My holi holiday.

Jyeahh! 3 days saya off blog-ing youu. Percaya tak? Mesti percaya kan? Alaa, pecaya aa. Plish plish. Ok gedik. Hmm As you know, saya bukan blogger tegar pon kan, (memang ponn haha) bukan macam Abg Ben pon, dia sehari boleh buat banyak entry. Kan kan? Saya tak larat nak merapu hari-hari. Hahaha.

3 hari cuti Christmas hari tu saya melencong to Sabah. Journey yg sangat advanture tau awak. Konvoi with my family and cousin (dad side). From Lawas - Tenom - Keningau - Tawau - Sandakan - Ranau - Kota Kinabalu - Home Sweet Home. Only for 3 days ya. Nak saya ulang? 3 hari jeh naik kereta bukan naik belon. Tetttt!

Sungguh asik penatnyee. Nak kata shopping sakan, tak kut. Tapi ada juga lah saya beli itu ini. Hahaha. Mostly saya hanya duduk dalam kereta, perjalanan jauh sangat okayy! Paling advanture and gila adalah from Keningau to Tawau. Sorry dengan perkataan 'gila' dekat situ, tapi memang gila lah. Hahaha Perghhh! Dahsyatttttt.

Sibokkk tengah usha barang dalam kereta ayah. Ha-ha-ha Ade ku kesah?

 Nampak tak? Sangat aumm kan? Grrr! Sumpah saya tak nak lalu jalan ni lagi. Yang ni tak teruk sangat, ada lagi yg teruk. Tak sempat saya nak tangkap gambar sebab masa tu nervous gilaaaa. Fyi, jalan ni tempat gajah and biantang-binatang liar melintas. Oh yes? I was like 'omg' -__-


HELLO TAWAU!


At tamu dekat Servay Tawau. 

Japan Boat Takoyaki. Memang sodapppp!


For sure, makanan saya sangat banyak untuk dalam perjalanan. Tapi, belum jalan lagi dah ngap satu-satu. Hahaha Happynyee perut saya!

HELLO SANDAKAN!


Shhhhhh, ada orang tidoooooo. :P

Tawau - Sandakan.


With my bebeh.

Papa kata next holiday kita holiday dekat nogori sendiri pulak. Asyik-asyik negeri orang, negeri orang asyik-asyik. Ish ish. :P Lagipun dah lama tak jejak ibu negeri sendiri. Apa salahnya sekali sekala kan, selalu pun takpe. Hihi. ^_____^

Okay thats all. Hows your holiday?
Assalamualaikum, Bai. :)

7 comments:

Jay said...

aiyokk..dayang tak bgtau turun kk..boleh join adventure..hehehe

hwang shi a said...

hehehe...shomel jee..best kn ley g oliday ohooo..btw, bckground blog ni comey meyhh..cari ktne?

AienHeartIzim said...

wow . .shioknyee dia g holiday :)

DAYANG. said...

Jay, alaaa terlepas suda. :D

DAYANG. said...

hwang shi a , kite cari dkat gogel jeww. :)

little.shotie said...

wahh . jln tuhh mmg menyeramkan ! kankan . hee ! sbnarnya jln tu x digalakkan sgt ikut . sbb agak kureng selamat ;D

DAYANG. said...

little.shotie , ya memg lpas ni nda jlan sna suda. bahaya gilaaa. haha. ikut jlan sna pun sbb mau cpat smpai. :D