Wednesday, December 07, 2011

“The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay”


NISA, SAYA JOIN! :)



1. Buat entry bertajuk “The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay”
2. Letak banner giveaway dalam entry korang. 
3. Letak link sponsors dalam entry korang.

4. WAJIB letak semua sponsors (blogshop) dalam blog list anda.
5. Promote entry penyertaan korang habis-habisan, sebab ada hadiah untuk top referral.
6. Tekan butang LIKE dan TWEET kat bahagian bawah entry ini.
7. LIKE fan page blog Saya Suka Menaip di sini - Saya Suka Menaip
8. Pastikan korang ikut syarat-syarat di atas. 

Syarat dia senang, so everyyyyy everything is DONE! 

Oh dah lama saya tak join giveaway tahu. Rindu. Kahkah. Nampak je entry Nisa Kay pasal GA, laju-laju saya tekan 'New Post'. Ha-ha-ha. #eksaited gile. Hehehe.

Ada tak yg suka join giveaway? Yang suka hadiah free? Yang selalu tak menang GA (haha)? Yang suka menaip macam Nisa Kay? Saya sarankan korang join “The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay”! Berbalo-baloi! #macam iklan bagai. :P Tuah orang siapa yang tahu kan? Rezeki tak kemana. Hi-hi-hi. Rugi tak join wa cakap sama luu! Senang je pon, tak yah susah-susah tag orang. #ketara sangat malas nak tag. :P 

Bagi saya, giveaway ni bagus. Paling bagus saya pernah jumpa. Terbaekkk lah. Ofkos la sebab banyak bagi hadiah. 77 buah hadiah tuu. Saya ulang, 77 okayy! Saya nak sangat menang GA ni Nisa! Sebab saya tak pernah lagi menang GA. HAHAHA. Kesian kiteeeww kan? :( Harap-harap saya bertuah! Apa-apa je saya nak, semua lah! #gelak jahat.

Korang nampak tak senarai sponsor tu? Banyak gile berkoyan-koyan kan? 77 buah hadiah tu weyyy. TUNGGU APA LAGI? JOM LAH JOIN BERAMAI-RAMAI! Tarikh tutup penyertaan on 31 Dec 2011 tau. Cepat cepat! #Bukan apa, saya tak sabar nak tarikh tutup GA ni sebenarnya. Tak sabar nak tahu siapa bertuah. Kot kot saya? Haaaa Kehkeh. :P

Jangan lupa join tauu. Assalamualaikum, Bai :)


No comments: