Saturday, January 07, 2012

New boyfriend. Boyfriend ke-2 :)

Ehem ehem. Ada orang tak? Ni nak habak, saya ada boyfriend baru weh. Yeayyy! \m/ 

Sebenarnya saya tak suka curang-curang ni, tapi nak buat macamana dah ter-curang. Hehehe. ^___^  Hmmm So sorry boyfriend pertama. Even saya ada boyfriend baru, saya takkan abaikan you yunkk. Saya janji (kiss pipi). Hihihi :D

Ada pakwe baru, saya mengenal apa itu adil dan saksama. Adil ialah saksama, saksama ialah adil. Ehh? Apeeww nihh? -____- Hehehe Kasih sayang saya takkan berubah ok. Sama rata lah katakan, hidup berpoligami lah katakan, banyak boyfriend lah katakan. Berapa banyak katakan daaa. Hmm 

Walaupun kadang-kadang pakwe lama jugak terabai, ini kan pula dah ada yang baru. Hahaha Takpe takpe, di sini saya belajar untuk tidak meng-abai-kan pakwe pakwe okeh. Kehkeh. Kuanghajoo je bunyi. 

Meh tengok shayunkkkkk saya! Jangan cair sudah!

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa #drumroll

WATERPROOF LOMO (FLOWER)

Pinky gituuuuww kan? 
Comel tak? #Sila jealous. :P 
(Saya eksaited bagai nak rak ni, tak sabar nak guna lah HAHA)

Get it here guyss! Grab it one macam saya. Hikhik. :) 


17 comments:

Fatin said...

sweetnya kamera da bunga2. jeles. -.-.

hazanis said...

auwww...chumel gituwww...mcm tuannya...:P

zOeY zAu YaH said...

eh comel sgt2 lah..

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

canteknye pakwe baru dye..
hehee.. flower. so awesome :)

♛ Dea Arematt ♛ said...

kacakk..;p

DAYANG. said...

beli lah jum. hehehehe :)

DAYANG. said...

hehe tak, pakwe sy lagi comel :P

DAYANG. said...

zOeY zAu YaH, hehehehe

DAYANG. said...

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ , yes, mesti cari yg comel2 lahhh. :)

DAYANG. said...

♛ Dea Arematt ♛, thanks thanks :)

cik nongobex sygg said...

sejujurnya..saya jeles amat nih!! haha,,maw jua :PPP

Jay said...

heheh..nang cantik juak boyfiie baru ktk yaa..jeles kmk oo..haha:P

Aiza Japinin said...

Okeh saya sudah grab 1 :D
Hahaha
Tapi bukan macam urs :)
Warna lain :)

DAYANG. said...

Jay , hahahahahaha aok lah. :D

DAYANG. said...

Aiza Japinin, okayyy gud. comel2 suma kannnnnnn. mcm sy mau suma ja. hahaha tamaha.

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

Dayang, itu camera kan? Bukan camera case kan? Konpius.. Hehe.. tp murahnye harga dye...

Maliha ♥ said...

same ! sebijik sejibik :D